قیمت فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به دلیل جلوگیری از انتشار و انتقال بیماری ها در محیطهای بیمارستانی و سایر مراکز درمانی دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، قیمت فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم، اما از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده در قیمت این محصول یکی روش عرضه محصول در بازار و دیگری میزان کیفیت پارچه های این البسه ها است.قیمت فروش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خریدار لباس یکبار مصرف ام آر ای درجه یک

خریدار لباس یکبار مصرف ام آر ای درجه یکاگر خریدار لباس یکبار مصرف ام آر ای درجه یک هستید و می خواهید این محصول را قیمت استثنایی به صورت مستقیم تهیه بفرمایید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش و پشتیبانی محصول تماس حاصل بفرمایید.

همانطور که می دانید رعایت بهداشت در بیمارستان ها و مراکز درمانی جزو الویت های اصلی پزشک و بیمار محسوب می شود، اما رعایت بهداشت در بعضی مکان ها به دلیل حساس بودن شرایط بیمار باید با دقت بیشتری انجام گیرد.

لباس مخصوص ام آر ای در بیمارستان ها، در مراکز درمانی، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و درمانگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که این البسه را در تعداد نامحدود با کیفیت عالی تولید می نمایند، که جهت اطلاع از آدرس و مشخصات این کارخانه ها یا تولیدی ها می توانید به پایگاه های آنلاین در این خصوص مراجعه بفرمایید‌.

طراحی این لباس ها به گونه ای سبک و راحت است که جهت عکس برداری و ام آر ای بیماران بسیار مناسب بوده و خللی در عکس برداری و بررسی نقاط آسیب دیده بدن بیمار ایجاد نمی نمایند.

از مهمترین ویژگی های لباس یکبار مصرف ام آر ای علاوه بر سبکی راحتی، خصوصیت ضدآب بودن و ضدحساسیت بودن لباس برای بیمار است، همچنین باید با توجه به جثه بیمار از سایز مناسبی نیز برخوردار باشد.

رنگ این لباس ها معمولا آبی بوده و به علت یکبار مصرف بودن و روش خرید عمده ای که دارند از مقرون به صرفه ترین پوشاک بیمارستانی محسوب می شوند.

اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی، لباس های یکبار مصرف خود را برای مصرف یکسال خود به صورت عمده خریداری می نمایند، که این کار باعث صرفه جویی در هزینه های خرید بیمارستانی می شود.

جهت تهیه این البسه با قیمت مناسب روش های متعددی وجود دارند که به طور کلی به دو دسته آنلاین و حضوری طبقه بندی می شوند.

اغلب خریداران این البسه به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ها ترجیح می دهند محصولات خود را به صورت آنلاین از تولیدی های معتبر تهیه نمایند.

که این روش خرید، علاوه بر کاهش هزینه های خرید و کاهش زمان اتلاف شده محاسن دیگری هم دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

از مهمترین مزیت های خرید آنلاین یا غیر حضوری انواع البسه بیمارستانی می توان موارد زیر را نام برد:

  • خرید مستقیم از تولیدی اصلی بدون واسطه 
  • اطمینان از خرید محصول به دلیل ارائه محصول به همراه ضمانت نامه اصالت کالا
  • امکان پرداخت آنلاین و هزینه ارسال رایگان
  • تنوع انتخاب از بین محصولات مختلف
  • امکان مشاوره و راهنمایی با کارشناسان مجرب در حوزه تولید محصول
  • ارسال محصول در سراسر کشور در اسرع وقت
  • انعقاد قراردادهای دو طرفه و ارائه تخفیفات ویژه و همکار

میزان فروش البسه بیمارستانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی در استان هایی نظیر تهران، شیراز و اصفهان به دلیل مراکز درمانی مجهزتر و جمعیت بیشتر از سایر نقاط دیگر کشور بالاتر است.

راهنمای خرید لباس یکبار مصرف بیمار زیر قیمت بازار

توجه به راهنمای خرید لباس یکبار مصرف بیمار در انتخاب بهترین مدل و جنس لباس با توجه به موقعیت و موارد استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد، از این رو حتما قبل از خرید این لباس ها به راهنمای خرید لباس که تمامی ویژگی ها و خصوصیات کمی و کیفی محصول در آن درج گردیده دقت بفرمایید.

از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید لباس یکبار مصرف بیمار باید به آن توجه بفرمایید مواردی به شرح زیر می باشند:

  • البسه بیمار باید راحت و سبک بودع و همچنین از مقاومت و استحکام مناسبی برخوردار باشد.
  • خاصیت آنتی باکتریالی بالایی داشته باشد.
  • باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود.
  • تعویض آن راحت و آسان انجام گیرد.
  • از لطافت و نرمی قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.
  • از سایز استاندارد و مناسبی برخوردار باشد.

با توجه به اینکه مواد پتروشیمی از متریال های اولیه به کار رفته در تهیه البسه بیمارستانی به شمار می روند، می توان گفت که ایران به دلیل داشتن منابع پتروشیمی فراوان یکی از اصلی ترین قطب های تولید کننده البسه بیمارستانی در خاورمیانه محسوب می شود که از پتانسیل های بالایی نیز در زمینه صادرات به دیگر کشورها برخوردار می باشد.

از مهمترین مواردی که در قیمت خرید لباس بیمار تاثیر بسزایی دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوسانات نرخ ارز و قیمت مواد اولیه نظیر نخ، پارچه و سایر هزینه های جانبی
  • جنس پارچه و میزان کیفیت آن
  • ابعاد پارچه به کار رفته در تهیه محصول و طراحی و مدل لباس
  • روش خرید محصول
  • فاصله شرکت تولید کننده تا محل توزیع و عرضه محصول
  • برند شرکت تولید کننده و نحوه بسته بندی محصول
  • میزان عرضه و تقاضای محصول

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی که مخصوص اتاق های عمل و جراحان تولید می شوند معمولا به صورت پک کامل بوده و شامل گان، دستکش، کلاه، ماسک، شلوار و … هستند، که همگی به صورت کاملا ضدعفونی شده و استریل می باشند.

در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی لازم است که تولید کنندگان از سازمان های مربوطه نظیر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجوزات لازم را اخذ نمایند.

در حال حاضر از مهمترین استان های تولید کننده البسه بیمارستانی با بیشترین میزان تراکم در کشور می توان به استان هایی نظیر لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و فارس اشاره نمود.

بهترین لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین لباس یکبار مصرف بیمارستانیدر رابطه با بهترین لباس یکبار مصرف بیمارستانی، این لباس ها باید از پارچه هایی تهیه شده باشند که از نرمی و لطافت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و با توجه به محل مورد استفاده در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی بیشترین کارایی را داشته باشند.

برخی لباس های یکبار مصرف با توجه به نوع پارچه ای که دارند قابلیت شستشو و ضدعفونی شدن دوباره را دارند.

در خصوص پارچه های به کاررفته در تهیه و تولید لباس های بیمارستانی می توان به انواع پارچه های اسپان باند، تترون، ویسکوز، اس ام اس، برزنتی، ترگال ساده و کجرا، فلامنت و … اشاره نمود.

از میان موارد ذکر شده پارچه های تترون به دلیل لطافت و نرمی فوق العاده و همچنین سبکی و راحتی بینظیر از محبوب ترین و پرمصرف ترین پارچه های به کار رفته در تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی محسوب می شوند.

از این پارچه ها در تهیه ست های لباس بیمار و پرستار استفاده فراوانی می شود.

اما پارچه های اسپاندباند نیز از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین پارچه های بیمارستانی به شمار می روند که از لحاظ ظاهری سوزنی  شکل بوده و از جنس بسیار لطیف و سبکی برخوردار هستند.

از پارچه ها بیشتر به منظور تهیه ماسک، شان، کاور، روانداز و زیرانداز بیمار استفاده می شود.

پارچه های جنس ترگال ساده و کجرا از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین به دلیل جنس بادوام و طراحی خاص و شیکی که دارند در تهیه البسه کادردرمانی در طراحی ها و رنگ بندی های متنوع بسیار پرکاربرد می باشند.

رنگ های آبی، صورتی، لیمویی، سفید، سبز از رنگ های محبوب پر استفاده در طراحی لباس های بیمارستانی به شمار می روند، که علت اصلی استفاده از این رنگ ها در طراحی این گونه لباس ها بیشتر به علت تاثیر روانی بالای آنها در افزایش نشاط و روحیه بیمار و پزشک می باشد.

عرضه کنندگان جراح یکبار مصرف در کشور

خرید مستقیم و بدون واسطه لباس های یکبار مصرف جراح از عرضه کنندگان واقعی این محصولات در سراسر کشور در کاهش هزینه های خرید و اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده اهمیت فراوانی دارد.

جنس و کیفیت گان های جراح یکبار مصرف پزشکی در عمل های جراحی بسیار مهم است.

در طراحی و تولید این گونه البسه به دلیل عدم تجمع میکروب ها و آلاینده های محیطی باید از پارچه هایی که بدون تار و پود هستند استفاده نمود.

علاوه بر جنس پارچه، در تهیه این گونه البسه باید به نکات دیگری نظیر قد لباس، سبک بودن، راحت پوشیدن و درآوردن لباس، حجم و رنگ مناسب و ضخامت آن نیز توجه داشت.

در خصوص سایزبندی گان های جراح، این البسه معمولا در دو سایز مختلف L و XL تولید می شوند.

همچنین در تهیه تولید گان های جراح باید به کیفیت پارچه نیز توجه شود، اگر در تهیه این لباس ها از پارچه هایی با کیفیت پایین استفاده شود ممکن است این عامل سبب افزایش تعرق بدن جراح شده و در قدرت دقت و تمرکز وی تاثیر منفی بگذارد.

سر آستین های گان های جراح معمولا به صورت کش بافت می باشند تا جراح کنترل و دید بهتری روی موضع جراحی داشته باشد.

در عمل های جراحی سنگین نظیر عمل سزارین و جراحی های قلبی به دلیل عدم نفوذ خون و مایعات بدن بیمار به بدن جراح بهتر است از گان های جراح ضد آب یا لمینه مخصوصا در قسمت های سینه و آستین ها استفاده شود.

استریل و ضد عفونی بودن لباس های جراح در اتاق های عمل خصوصا در زمانی که عمل جراحی دارد بر روی بیمار انجام می گیرد و بهداشت و تمیزی محل جراحی از ورود هر گونه آلاینده و عوامل میکروبی از هر چیزی واجب تر است بسیار حائز اهمیت می باشد.

از این رو نحوه درست پوشیدن گان جراحی جهت استریل نگه داشتن لباس و جلوگیری از انتشار بیماری ها و سایر عوامل آلاینده به اتاق های عمل بسیار نکته قابل توجهی می باشد. 

عرضه گان جراح یکبار مصرف از طریق شرکت های اصلی تولید کننده و یا نمایندگی های آن در سراسر کشور انجام می گیرد.

کارخانه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی دوخت با کیفیت

کارخانه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی دوخت با کیفیتیکی از معتبرترین مراکزی که می توانید انواع مدل لباس یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت عمده و دوخت بسیار مطلوب و باکیفیت خریداری نمایید، خرید مستقیم و بدون واسطه از طریق کارخانه تولید کننده این محصولات می باشد.

مدل و طراحی مناسب، جنس بادوام پارچه، کیفیت دوخت و همچنین خاصیت آنتی باکتریالی و ضد میکروبی پارچه از مهمترین فاکتورهایی هستند که تولید کننده های معتبر با برندهای معروف در تولیدات محصولات خود به آن توجه ویژه ای می نمایند.

هدف اصلی توجه شرکت های تولیدی به فاکتورهای بالا جلب رضایت مشتری و کسب اعتبار در بازار فروش می باشد که متعاقبا در فروش بیشتر محصول و سودآوری بالاتر شرکت تولیدی اهمیت بسزایی دارد‌.

ایران یکی از مهمترین کشورهای تولیدکننده و صادر کننده لباس های بیمارستانی در خاورمیانه محسوب می شود که اغلب تولیدات صادراتی خود را به کشورهای منطقه و همسایه ای از جمله عراق و روسیه صادر می کند.

از مهمترین آیتم هایی که در صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی به کشورهای همسایه و منطقه ای بسیار حائز اهمیت می باشد یکی توجه به جنس و طراحی این البسه است و دیگری بسته بندی کاملا استاندارد و بهداشتی محصول است.

انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف در سایز و مدل های مختلف

هدف از تهیه و تولید انواع البسه بیمارستانی یکبار مصرف در سایزها و مدل های مختلف و کاملا استاندارد، جلب رضایت مصرف کننده و فروش بیشتر محصول در بازارهای داخلی و بین المللی می باشد.

در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه تولید البسه بیمارستانی در ایران با برندهای معتبر مشغول فعالیت هستند که به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که محصولاتشان دارند چه در بازارهای داخلی و چه در عرصه بین المللی با میزان استقبال بالایی روبه رو می باشند.

جهت اطلاع از آدرس و مشخصات این شرکت ها و قیمت های محصولاتشان می توانید به پایگاه های آنلاین در این خصوص مراجعه بفرمایید.

سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و جزئی

سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و جزئیتهیه و سفارش لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده و جزئی به روش آنلاین در کاهش قیمت خرید این محصولات و افزایش ضریب اطمینان از خرید محصول از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.

بیمارستان ها چه خصوصی چه دولتی از مهمترین مراکزی هستند که همیشه به تجهیزات بهداشتی نظیر لباس های یکبار مصرف نیاز دارند، به همین دلیل اغلب بیمارستان ها به دلیل کاهش هزینه های بیمارستانی و همچنین کاهش هزینه های بیماران اقدام به سفارش لباس یکبار مصرف به صورت عمده می کنند.

لباس های فرم پزشکی و گان های اتاق عمل مخصوص جراح و پرستار یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین البسه بیمارستانی محسوب می شوند که قیمت آنها به طور مستقیم به جنس، کیفیت و طراحی این لباس ها و همچنین نحوه خرید آن بستگی دارد. 

گان های اتاق عمل از مهمترین البسه بیمارستانی اتاق های عمل محسوب می شود که در گرماژهای متنوع و در تیراژ بالا تولید می شوند.

از دیگر البسه بیمارستانی پرکاربرد در بیمارستان ها می توان به انواع ماسک ها، دستکش، پاپوش، کلاه، روبالشی و روتختی، ملافه، حوله های بیمارستانی، لباس های نوزادی، البسه کادردرمانی و البسه کادر نظافتی و … اشاره کرد.

  

4

  1. سلام وقتتون بخیر سایتتون کارش خیلی خوبه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیتی رو با قیمت خیل خیلی مناسبی عرضه می کنه ممنون ازتون

  2. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

  3. سلام وقتتون بخیر
    من از سایت شما خرید انجام دادم و خیلی راضی بودم
    مرسی از کیفیت بالا و قیمت های مناسبتون

  4. سلام وقت خوش
    یکی از بهترین‌های ساخت لباس بیمارستانی شما هستید که توانستند تنوع پارچه و تنوع سایز بینظیر ارایه بدهید
    ممنون از کیفیت دوخت و پارچه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.