بزرگترین فروشگاه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

فروشگاه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران دارای شرکت های بزرگ، تولید کننده های فراوان و نمایندگی های زیادی در سطح شهر می باشد و از رونق بالایی برخوردار است.

به دلیل تقاضای بالا برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی افراد و اشخاص زیادی در نقاط مختلف ایران با داشتن مجوزهای معتبر در این زمینه فعالیت می کنند و از سود خوبی بهره مند می شوند.

فروشگاه ها، کارخانه ها و شرکت های تولید کننده با استفاده و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، مدرن و به روز دنیا و همین طور بهره گیری از نیروی کار مجرب و متخصص اقدام به تولید انواع مختلف، متنوع و گوناگون لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایز مختلف و متفاوت و لباس بیمار یکبار مصرف استریل کرده و محصول ها و کالاهای تولیدی خود را به بازار ارائه و عرضه می کنند.

بزرگترین فروشگاه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در طرح و رنگ متنوع

تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در طرح و رنگ متنوع کارخانه ها، شرکت ها و تولیدکنندگان انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف را در طرح ها، مدل ها، رنگ ها، ابعاد و سایزها و سایر ویژگی های دیگر تولید کرده و روانه بازار می کنند.

تولیدکنندگان در کشور ایران به دلیل اینکه به مواد اولیه که برای تولید این کالاها و محصول ها مورد استفاده قرار می گیرد به صورت فراوان و ارزان و خیلی راحت دسترسی پیدا می کنند سعی بر این دارند که میزان تولیدات خود را افزایش داده و زیاد کنند تا بتوانند از سود و درآمد بالا و زیادی بهره مند شوند.

که در صورت تولید زیاد و گسترده امکان صادرات لباس بیمارستانی درجه یک به کشورهای دیگر نیز امکان پذیر می گردد.

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده برای تولید لباس های یکبار مصرف استریل نسبت به لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ساده و معمولی از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته تر، به روز تر، مدرن تر و همین طور گران تری استفاده می کنند که در نتیجه باعث می شود لباس های استریل نسبت به لباس های ساده و معمولی قیمت های بالاتری داشته باشند و لباس هایی با قیمت های ارزان تر و پایین تر جزء لباس های یکبار مصرف بیمارستانی معمولی به حساب می آیند.

لباس های بیمارستانی یکبار مصرفی که توسط شرکت ها و کارخانه ها تولید می شوند نسبت به لباس های بیمارستانی چند بار مصرف ایمنی بیشتری دارند و به شدت باعث کاهش درصد آلودگی می گردند.

که به همین علت های گفته شده امروزه در بیشتر بیمارستان ها از گان ها و لباس های یکبار مصرف بیشتر استفاده کرده و بهره می برند.

قیمت خرید البسه بیمارستانی یکبار مصرف با کیفیت

قیمت خرید البسه بیمارستانی یکبار مصرف با کیفیت و درجه یک در فروشگاه های مختلف تا حدی با یکدیگر اختلاف و تفاوت دارند که این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت در تهیه و قیمت تمام شده محصول ها و کالاهای خریداری شده توسط آنها می باشد.

به گونه ای که بعضی از فروشگاه ها در هنگام گرفتن سفارش خود باید مبلغ بیشتری را به باربری ها بدهند تا سفارش های خود را تحویل بگیرند که این خود باعث می شود قیمت تمام شده ی آن کالا و محصول برای آنها بیشتر بوده و آنها مجبور می شوند آن کالا و محصول را با قیمت بالاتری نسبت به مغازه ها و فروشگاه های دیگر در اختیار مصرف کنندگان، خریداران و استفاده کنندگان خود قرار دهند.

مرکز فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف استریل

مرکز فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف استریل فروش لباس های یکبار مصرف استریل در نمایندگی های مخصوص این لباس ها و همچنین فروشگاه های لوازم جراحی و پزشکی معتبر و مجاز در سراسر کشور انجام می شود که همین طور دارای برندهای معتبر، با کیفیت و درجه مرغوبیت بالایی هستند صورت می گیرد. که خریداران می توانند خیلی راحت و با اطمینان خاطر اقدام به تهیه و خرید کالا و محصول مورد نظر و نیاز خود کنند.

همچنین در تلاش هستند که با افزایش تولید بیشتر به سود و درآمد بالاتری دست پیدا کنند. و بعد از تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام به صادرات تولیدهای خود به کشورهای دیگر می کنند زیرا سفارش لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازارهای خارجی به صورت انبوه و فراوان توسط خریداران و استفاده کنندگان در آنجا صورت می گیرد.

همچنین استفاده کنندگان و خریداران می توانند برای خرید و تهیه البسه بیمارستانی یکبار مصرف استریل به شکل مستقیم و غیرحضوری از طریق سایت های اینترنتی مجاز و معتبر با کارشناسان فروش این محصول ها و کالاها ارتباط برقرار کرده و اقدام به سفارش، تهیه و خرید کالا و محصول مورد نیاز خود کرد و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف مرغوب موجود در بازار

انواع گوناگون و مختلف لباس های بیمارستانی یکبار مصرف مرغوب و با کیفیت موجود در بازار را می توان از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز کالا پزشکی تهیه و خریداری کرد.

لباس یکبار مصرف در صنعت ها و جاهای مختلف و متفاوتی کاربرد دارد که یکی از موارد مصرف آنها امور پزشکی می باشد که عمده مصرف های آن در اتاق های عمل، بخش های تصویر برداری و سی تی اسکن بوده است.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی انواع گوناگون و مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای امری خاص و مخصوص تولید شده و روانه بازار می گردند.

لباس یکبار مصرف ام آر آی و سی تی اسکن معمولا با دقت و توجه به اینکه در مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند از جنس ویژه و مخصوصی تولید می شوند که باعث ایجاد خطا در هنگام آزمایش و همین طور آسیبی به دستگاه وارد نکند.

البسه های یکبار مصرف بیمارستانی یکسره یکی دیگر از انواع مرغوب لباس های یکبار مصرف به شمار می روند که در آن پیراهن، شلوار و کلاه به هم چسبیده بوده و در مکان های مختلف و گوناگونی همچون صنعتی، داروسازی، صنایع غذایی و انرژی اتمی به کار رفته و در این امور کاربرد زیاد تری دارند.

لباس یکبار مصرف کولونوسکوپی در واقع یک لباس غیر استریل که از پیراهن و شلوار تشکیل شده است که قسمت فاق و خشک شلوار آن از پشت باز بوده و کاربرد آن برای مشاهده روده ی بزرگ از محل باز شلوار می باشد که دوربین از آن ناحیه به داخل روده فرستاده می شود.

روبالشتی ها و ملحفه های یکبار مصرف به طور عموم در بیمارستان ها، مطب ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند که به طور معمول روزانه بعد از مراجعه هر بیمار اقدام به تعویض و عوض کردن آنها می کنند.

ملحفه ها معمولا به صورت رول در طول ها و عرض های مختلف به شکل کشدار در بازار وجود دارند.

شلوارهای یکبار مصرف از پارچه های اسپان باند و اس ام اس تولید شده و به بازار ارائه و عرضه می شوند و کاربردهای مختلفی دارند.

معمولا برای افراد و کسانی که امکان شستشوی لباس را ندارند کارایی دارند.

کلاه های یکبار مصرف در چندین نوع مانند کلاه یکبار مصرف آکاردیونی و کلاه یکبار مصرف مشمایی دور کش و در نوع های دیگر تولید می شوند و در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند.

پاپوش یکبار مصرف همان کاور کفشی بوده که در بخش آی سی یو و هنگام ورود به این بخش بایستی بر روی کفش پوشیده شود که در دو نوع مشمایی و پارچه اسپان باند تولید و عرضه می گردد.

صادرات لباس بیمارستانی درجه یک به کشورهای دیگر

صادرات لباس بیمارستانی درجه یک به کشورهای دیگر کشور ایران دارای کارخانه ها و شرکت های تولید کننده زیاد و فراوانی در اکثر نقاط شهرهای خود بوده که این کالاها و محصول ها را با بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت تولید کرده اند و به بازار عرضه و ارائه می کنند.

در کشور ایران به خاطر وجود فراوان و دسترسی آسان و راحت به مواد اولیه ای که در فرآیند تولید انواع گوناگون، متنوع و مختلف لباس های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند در جایگاه بالایی قرار داشته و افراد زیادی در حوزه ی تولید این کالاها و محصولات فعالیت می کنند و البسه های بیمارستانی درجه یکی را تولید و روانه بازار می کنند.

به دلیل کیفیت بالای محصولات و کالاهای تولید شده در ایران کشورهای زیادی خواهان ارتباط با تولیدکنندگان ایرانی بوده و خواهان و مایل به واردات لباس های بیمارستانی تولید شده در ایران هستند.

شرکت های پخش و بازرگانی بعد از تامین تقاضا و نیازهای بازارهای داخلی اقدام به صادرات این محصول ها به کشورهای دیگر می کنند.

که لباس های بیمارستانی تولید شده در ایران در بازارهای خارجی از طرفداران و خریداران زیادی برخوردار می باشد که این تقاضای بالا در کشورهای دیگر باعث سود و ارز آور بودن این کالاها برای کشور ایران شده است.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی جزء کالاهای با ارزش و به صرفه اقتصادی به حساب می آید و برای تولید کنندگان، پخش کنندگان و فروشندگان سود خوب و قابل ملاحظه ای را به همراه دارد.

و همین طور یک راه کسب درآمد عالی و خوب برای فعالان در این زمینه به شمار می آید.

سفارش انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و جزئی

خریداران و مصرف کنندگان لباس های یکبار مصرف بیمارستانی که قصد خرید و تهیه این لباس ها را به شکل عمده و جزئی دارند می توانند این محصول ها را به هر شکل و حجمی که در نظر دارند و می خواهند از تولیدکنندگان و شرکت های پخش معتبر و مجاز این محصول ها که همچنین دارای استانداردهای ملی می باشند تهیه و خریداری کرد.

طبیعی بوده که تولیدکنندگان این البسه برای تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ساده و معمولی در مقایسه با لباس های یکبار مصرف استریل مخصوص و ویژه پزشک ها و جراح ها که در اتاق های عمل از آنها استفاده می کنند از دستگاه های گوناگون و مختلفی و همین طور مواد اولیه متفاوتی استفاده و بهره می برند که به همین خاطر انواع مختلف و گوناگون لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ساده و استریل دارای قیمت های مصرف کننده متغیر، مختلف و متفاوتی هستند.

گان ها یا لباس های جراحی به دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار موجود می باشند که یکبار مصرف های آن دارای جنسی بدون بافت هستند و همین طور از پر فروش ترین لباس های بیمارستانی به شمار می روند.

خریداران و مصرف کنندگان قبل از دادن سفارش کالا و محصول مورد نظر و نیاز خود به شکل عمده باید نکاتی را در نظر گرفته و به آنها دقت کنند که در زیر به طور مختصر به توضیح آنها می پردازیم:

در گان ها قبایت تنفس و نفس کشیدن راحت و آسان و یا به سختی می باشد، در هنگام تهیه و خرید قیمت های آنها مناسب باشد، آلودگی های زیست محیطی ناشی از آنها در طبیعت در پایین ترین حد خود باشد، لطیف و نرم باشد زیرا اگر دارای بافتی زبر و خشن باشد باعث ناراحت بودن مصرف کنندگان در هنگام استفاده از آن می شود، زمانی که افراد از آن استفاده می کنند و آن را می پوشند راحت باشند و از همه ضروری تر و مهم تر این می باشد که استفاده کنندگان با بهره بردن از آنها کاملا تحت حفاظت بوده و همین طور امکان ابتلا به آلودگی با استفاده از آنها حداقل، کم و پایین باشد.

لیست قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

لیست قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار برای خرید و اطلاع از قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی خریداران و مصرف کنندگان می توانند به صورت حضوری و مستقیم به فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز فروش وسایل و تجهیزات پزشکی و جراحی در سطح شهر مراجعه کرده و بعد از انتخاب محصول و کالای مورد نیاز خود اقدام به دریافت قیمت آن کرده و بعد تهیه و خرید کالای مورد نیاز خود را انجام دهند.

همچنین اگر استفاده کنندگان و مصرف کنندگان به هر دلیل امکان مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مغازه های مجاز و مربوطه در در سطح شهر خود ندارند می توانند در هر مکان و محلی چه در محیط کار و چه در منزل از طریق سایت های اینترنتی با چند کلیک کردن ساده با کارشناسان فروش و فروشندگان مجازی انواع گوناگون و مختلف لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ارتباط برقرار کرده و بعد از انتخاب محصول و کالای مورد نظر خود اقدام به سفارش، تهیه و خرید محصول های مورد نیاز خود کنند.

خریدهای اینترنتی دارای مزایایی می باشد که در زیر به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم:

در این خرید کردن ها چون واسطه وجود نداشته و خریدار و مصرف کننده به طور مستقیم با عرضه کنندگان این محصول ها ارتباط برقرار می کنند استفاده کنندگان می توانند با قیمت های پایین تری نسبت به سطح بازار وسایل مورد نظر و نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

یکی دیگر از مزیت های این نوع خریدهای اینترنتی این می باشد که قدرت انتخاب خریداران در سایت ها بیشتر بوده و می توانند تنوع بیشتری از کالاها و محصولات را مشاهده کرده و طبق نیاز، نظر و کاربرد آن کالا یا محصول مورد نظر خود اقدام به سفارش، تهیه و خریداری کالا و محصول مورد نیاز خود کنند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.


282

  1. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه البستک و بابت توزیع و پخش لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم. پارچه های یکبار مصرف مورد استفاده در لباس های بیمارستاتی دارای جنسی بدون بافت هستند. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  2. سلام این نوع لباسها برای کادر درمانی خیلی کاربردی و کارآمده هم بسیار تمیز و استریل شده ضدالودگی هست

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  3. سلام مرسی از سایت خوبتون و اطلاعات مفیدتون میخواستم بدونم میتونیم این گان هارو به صورت رنگ بندی های مختلف سفارش بدیم؟

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  4. سلام
    روزتون بخیر باشه
    لباس یکبار مصرف بیمارستانی مصارف بسیار بالایی دارد.
    برای خرید لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده تخفیف هم لحاظ می شود؟
    لطفا در خصوص ویژگی های این محصول توضیحات بیشتری بفرمایید.
    ممنون از راهنماییتون.

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  5. سلام
    برای یه کارگروه حدود ۵۰ نفری به این لباس ها احتیاح دارم به این تعداد لباس دارید؟حدود ۵۰۰ تا و قیمت به چه صورته؟

  6. سلام خسته نباشید
    از این لباس های بیمارستانی به صورت عمده سفارش داده بودم.به دستم رسید کیفیت خیلی عالی هست باتشکر

  7. سلام خیلی خوبه که کشورمون محصولی با این کیفیت داره تولید میکنه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

  8. باسلام وخسته نباشید لباس بیمارستانی یکبار مصرف باید از متریال خوبی تولیدشودتاباعث ایجاد حساسیت نشود کاملا بهداشتی باشد وهمچنین تا حد امکان راحت باشد

  9. این نوع لباس ها در بیمارستان ها و در سایز های مختلف وجود دارد و خریداران می توانند با خیال راحت محصول مورد نظر و نیاز خود را ثبت و سفارش دهند.

  10. با سلام و خسته نباشید .از سایت خوب شما متشکرم .برای بیمارستان خرید کردم عالی و با کیفیت .متشکرم .

  11. با سلام و وقت بخیر،لباسهای بیمارستانی یکبار مصرفی که از این سایت سفارش دادیم خیلی مناسب و مقرون به صرفه بودند، این مجموعه خدمات رسانی خوبی هم داشتند ممنون از این تیم پر تلاش

  12. محیط بیمارستان، محل زندگی ویروس‌ها و باکتری‌های زیادی هست به همین دلیل پارچه هایی که برای این حوزه انتخاب ‌می‌شود باید از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار باشند که دچار آلودگی و عفونت ها نشود
    از همین نظر ما شمارو انتخاب کردیم چون به شدت اعتماد داریم و مطمئن هستیم که شما از چه پارچه و با چه کیفیتی استفاده میکنید
    سپاس از این همه توجه و کاربلد بودن شما

  13. سلام وقت بخیر.لباس یکبار مصرف بیمارستانی رو توی سایت دیدم این لباس ها از جنس پلاستیک هستند یا نه ‌‌.

  14. سلام و عرض ادب. ممنون از مطالب خوبتون با خواندن این مطالب اطلاعاتی راجع به گان به دست آوردم. موفق باشید.

  15. سلام وقت بخیر
    لباس های بیمارستانی یک بار مصرف مخصوصا اگر برای بیماران هم باشد باعث جلوگیری از انتقال بیماری پوستی و واگیر دار می شود.

  16. باسلام
    من خودم از کارخانه های تولید لباس های بیمارستانی واتاق عمل دیدن کردم واین مکان‌ها کاملا استریل است وبه هرکسی اجازه ورود داده نمی‌شود وکاملادرشرایط بهداشتی تهیه می‌شود
    و صاحبان بیمارستانهابا اطمینان کامل می‌توانند سفارش دهند.

  17. سلام شبتون بخیر، لباس یکبار مصرف بیمارستانی کاربردهای بسیاری داره، لطفا بگید بسته بندی هاشون چند تایی هست و چه رنگ هایی موجود دارید؟ از چه طریق محصول رو ارسال می کنید؟ هزینه ارسال بر عهده کیست؟ آیا نمایندگی هم می پذیرید؟ شرایط گرفتن نمایندگی چیست؟ نمایندگی شهری یا استانی میدید؟ اسم مجموعه شما من رو یاد مردم بندرعباس انداخت که خونگرم هستند و دارای لباس های زیبای محلی، تبریک میگم به حسن انتخابتون. در این روزها و شب های نورانی من رو از دعای خیرتون بهره مند گردانید. با تشکر از مجموعه البستک بابت پاسخگویی و امکان ارائه نظرات مشتریان در این بخش.

  18. سلام وقت بخیر. اینکه تونستین این لباس های بیمارستانی پر مصرف و پر کاربرد رو تولید کنیم و علاوه بر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم، به کشورهای دیگه صادر کنین خیلی خوبه. موفقیت همیشه همراهتان باشه

  19. لباس های بیمارستانی یکبار مصرف نسبت به لباس های بیمارستانی چند بار مصرف ایمنی بیشتری دارند و به شدت باعث کاهش درصد آلودگی می گردند، لذا استفاده بیشتر از لباس های یکبارمصرف در مراکز درمانی توصیه می شود.

  20. خدا خیرتون بده که لباس بیمارستانی یکبار مصرف و ارزان را تولید میکنید. و از مصرف اب زیاد جلوگیری میکنید

  21. کار این لباس های یکبار مصرف جذب نمودن ترشحات بوی بدی از خود تولید نمی کنه و مشام بیمار و اطرافیان را اذیت نمی کنه
    بیمارستان ها مدل زنانه آن را به رنگ صورتی و مدل مردانه آن را به رنگ آبی سفارش میدن
    چونکه طبق نظر روان شناسان رنگ آبی آرامش و امنیت را برای بیماران آقا به وجود میاره
    و رنگ صورتی باعث شاداب شدن خانم ها و همچنین رفع خستگی آنان میشه

  22. سلام و درود
    من از لباس های یکبارمصرف این سایت عمده خریداری کردم جنس خوبی داشت به شما هم پیشنهاد میکنم

  23. سلام درود و خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت هاسپیتال تک ممنون که لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی با درجه کیفی بالا بدون واسطه مستقیم و ارزان تر از همه جا برای ما ارسال کردید خواستم تشکر کنم از بخش مشاوره و فروش سایت و رضایت خریدمرو از سایت شما اعلام کنم درود بر شما

  24. سلام ودرود
    لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی و ملافه و رو بالشی یکبار مصرف در بیمارستانها خیلی نیاز هست با توجه به قیمت مناسب و ارسال راحت شما میتونین از این سایت خرید کنید

  25. سلام و خسته نباشید خدمت شما، بیشترین چیزی که اینروزها استفاده میشود محصولات پزشکی و بهداشتی است و اینکه از چه کیفیتی استفاده میشود خیلی اهمیت دارد. من از مجموعه شما لباس بیمارستانی عمده تهیه کردم و بسیار از جنس و کیفیتش راضی بودم علیرغم قیمت مناسبش از کیفیت خیلی خوبی استفاده شده بود انشالا خریدهای بعدی هم حتما از برند شما خرید میکنم . خیلی ممنونم از مشتری مداری و برخورد خوب شما با مشتری، دراین عرصه بدرخشید.

  26. سلام .خسته نباشین .لباسهای یک بار مصرفهایی که در این سایت وجود داره بسیار با کیفیت بود ما استفاده کردیم وراضی بودیم توصیه میکنم که شماهم تهیه کنید

  27. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر.
    لباس های بیمارستانی کیفیتش خیلی مهمه چون مریض باید تو لباس احساس راحتی کنه و لباس زود از بین نره. به مراکز درمانی و بیمارستانی این سایت رو پیشنهاد میکنم چون علاوه ب کیفیت عالی و درجه یک قیمت خیلی به صرفه ای هم داره چون واسطه ها رو حذف کردن و مستقیم کاراشون رو به دست مشتری میرسونن‌.
    موفق باشید.

  28. سلام وقت شما بخیر تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در کشور باید حمایت بشه از سایت شما دیدن کردم خیلی ممنون از مطالب مفیدتون.

  29. سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه لباس یکبار مصرف بیمارستان، دستتون درد نکنه که توی این شرایط به کمک مردم و کادر درمان اومدید و نیاز به لباس های یکبار مصرف رو برطرف کردید،ممنون بابت اطلاعات و مطالب سایت

  30. با سلام و وقت بخیر. ممنونم از شما. این لباس های بیمارستانی خیلی به دردمون خورده و مخصوصاً موقع عمل جراحی کار راه انداز بود. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید.

  31. سلام ممنون از تولیدکننده لباس بیمارستانی یک بار مصرف واقعا خرید از فروشگاه شما با خیال راحت انجام میشه چون انواع لباس های بیمارستانی در مدل های مختلف و رنگ های متنوع وجود دارد واقعا ممنون

  32. سلام کنم به همه عزیزان در سایت خوب هاسپیتال تکرار لطفاً در مورد قیمت ها هم بفرمایید و اینکه نحوه ارسال شما به تهران به چه صورت است درود بر شما ممنون از سایت خوبتان

  33. باسلام ببخشید قیمت لباس یک بار مصرف بیمارستان رو میفرمایین؟جنس پارچه ش پنبه ست؟قابلیت عبور هوا رو داره؟مایعات رو به خودش جذب میکنه؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  34. با سلام و دورود. برادرم دکتور است از لباس های یکبار مصرف این سایت خرید کرده و الان که از این محصول استفاده میکند خیلی هم راضی است ممنون از مجموعه تولیدی این سایت.

  35. سلام برای خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی فقط به صورت آنلاین میتونیم سفارش بدیم یا فروش حضوری هم دارین؟

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  36. آیا تا به حال بفکر صادرات لباس های یکبار مصرف به خارج از کشور، حداقل کشورهای همجوار افتاده اید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  37. سلام وقتتون بخیر .
    من از این لباس ها از سایتتون خرید کردم جنسش عالیه و واقعا راضی بودم.
    ممنون از شما و سایت خوبتون .

  38. سلام وقت بخیر به مجموعه البستک
    گان و لباس‌های بیمارستانی یکبار مصرف مزایای متعددی را برای پرسنل و کارکنان بخش درمان و سلامت و همچنین بیماران در مدت بستری کوتاه‌تر به همراه دارد. مصرف روزانه لباس‌های تمیز روبه افزایش است و در عین حال به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بیمارستانی این نیاز به صورت روز افزون رو به ازدیاد است. گان یکبار مصرف هر روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و محبوبیتشان هم به صورت روز افزون رو به رشد است. امروزه در بسیاری بیمارستان‌ها, هتل ها و رستوران‌ها , استفاده از منسوجات یکبار مصرف به دلیل بهداشتی بودن و همچنین راحتی دفع زباله پس از استفاده کاملاً نرمال و طبیعی استو همچنین لباس‌های یکبار مصرف فرصتی بی‌نظیر به منظور افزایش استانداردهای بهداشتی و کاهش ریسک انتشار عفونت‌های بیمارستانی نظیر نورو ویروس‌ها است.

  39. سلام وقت بخیر.
    بی شک این مجموعه یکی از بزرگ ترین فروشگاهی لباس یکبار مصرف بیمارستانی آنلاین است.
    هر آنچه که از انواع لباس بیمارستانی و ملحفه احتیاج داشتیم در سایت خوب مجموعه البستک موجود بود و توانستیم با قیمت مناسب خریداری کنیم.

  40. باسلام وخسته نباشی. این سایت ازبهترین سایتهای تولیدکننده لباسهای پزشکی یکبارمصرفوهمچنین چندبارمصرف بیمارستان میباشدودارای قیمت مناسب ورنگهای متنوع وطرح متنوع میباشد. باتشکرازتولیدکنندگان

  41. با سلام خدمت مجموعه موفق البستک
    مطالب مفیدی در رابطه با تولید محصولات یکبار مصرف پزشکی قرار دادین
    خوشحالیم که تونستید در تولید ملی به موفقیت بالایی برسید با ارزویی پیشرفت ودیده شدن هر چه تمامتر شما

  42. سلام وقت بخیر.فروش محصولات بصورت جزئی هم امکان پذیر است یا فقط سفارش عمده را قبول میکنید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  43. سلام محصولتون خریداری کردم وبسیار عالی وبینقص میخواستم بدونم از شهرستان نماینده فعال قبول میکنید؟ با تشکر

    • دوست عزیز سلام
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

  44. سلام روز بخیر
    البسه بیمارستان یک بار مصرف رو چطور میتونم سفارش بدم و اینکه قیمتش چنده ؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  45. سلام خسته نباشید در رابطه با لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی می خواستم بپرسم که چه قیمت هایی دارید و نحوه ارسال آنها به چه صورت است به صورت عمده ای و به صورت خرده فروشی چه قیمت هایی دارید چقدر تخفیف قائل میشید? ممنون میشم توضیح بفرمایید

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

  46. سلام وقتتون بخیر، خسته نباشید. از توضیحات و اطلاعات مفیدتون در مورد البسه های یکبار مصرف بیمارستانی بسیار متشکرم. لطفا شرایط خرید عمده رو بفرمایین و همچنین میخواستم بدونم شما گان های جراحی به رنگ سفید هم دارین؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

  47. سلام، بدون شک مجموعه البستک مجموعه ای خوشنام در بین تولید کنندگان بیشمار البسه بیمارستانی می باشد، محصولات البستک را بدون استرس خرید کنید حتی اگر قیمت بالاتری داشته باشند،

  48. سلام مجتبی نصرتی هستم
    این البسک ها واقعا عالی من تا حالا راضی بودم شمام دوست داشتید امتحاندکنید

  49. سلام عزیزان.خسته نباشید.
    لباس های بیمارستانی یکبار مصرفی که توسط شرکت ها و کارخانه ها تولید می شوند نسبت به لباس های بیمارستانی چند بار مصرف ایمنی بیشتری دارند و به شدت باعث کاهش درصد آلودگی می گردند.
    خدا قوت

  50. خواستم ببینم قیمتشون به چه صورت هست و سایز بندی هاش رو اگه میشه اعلام کنید تا بتونیم بهتر انتخاب کنیم

  51. همانطور که در تصاویر مشخص است این ست ها مخصوص بیماران می باشد و جز لباس های بیمارستانی به حساب می آیند که یکبار مصرف هستند و توسط بیمارستان ها به صورت حجیم خریداری می شوند.من یک سوال داشتم آیا شما خود تولید کننده هستید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

  52. لباس یکبارمصرف بیمارستانی در مصارف بالا تعریف شده است آیا کاربرد برای صادرات دارد ؟ شعب شهرستانی دارید؟ راهنمایی کنید ممنونم .

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

  53. اینکه به فکر تولید محصولات خوبی هستین عالیست فقط لطفا در واتساپ و شبکه های دیگر هم فعالیت مستمر و زیاد داشته باشید ممنون از شما

  54. سلام عزیزان.
    ممنون که با عرضه اینترنتی این محصولات کار ما رو راحت کردین. از اینکه رضایت مشتری در اولویت کارتون هست کمال امتنان دارم.
    موفق و پایدار باشید.

  55. سلام و عرض ادب طاعات قبول
    این ها سایز بندی دارند یا برای کودک و بزرگسال یک سایز استفاده میشه؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان
      با شما تماس بگیرند.

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  56. سلام اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که اقساطی پرداخت صورت بگیرد؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  57. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

    • دوست عزیز سلام
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند

  58. سلام و خداقوت خدمت شما
    لطفا بفرمایید که معتبر ترین نمایندگی فروش شما در شهر قم و تهران کجاست که بتونیم حضوری خرید کنیم
    با تشکر

    • سلام
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما با شما در سریعترین زمان تماس خواهند گرفت.

  59. سلام عزیزان
    من از محصولات این سایت همیشه خرید میکنم انقدررر با کیفیته انقدرررر با کیفیته که حرفی نمیمونه

  60. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟ ممنونم از راهنمایی شما

    • سلام دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود فرم داخل سایت را فرم کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. سلام از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

  62. سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که راجع به لباس یکبار مصرف بیمارستانی منتشر کردید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند

  63. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد. سپاس از لطف فراوانتان

    • سلام برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم داخل سایت را فرم کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

    • سلام دوست عزیز برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان تیم فروش با شما تماس بگیرند.

  64. سلام و وقت بخیر … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید …امیدوارم به همین روند ادامه بدید…

  65. من از این سایت خرید کردم و باید بگم که علاوه بر کیفیت محصولات، تیم پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی بسیار عالی ای دارن، اگه دنبال یه سایت خوب برای خریدین، پیشنهاد می کنم حتما ازشون خرید داشته باشین.

  66. سایتتون خیلی عالیه،
    می خواستم ازتون خرید عمده داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟

    • سلام دوست عزیز برای ثبت سفارش خود لطفا فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام دوست عزیز برای پاسخ سوال خود فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  67. سلام مجتبی نصرتی هستم. لباس البسک یکی از بهترین لباس های بیمارستانی و یکبار مصرف است که الان تو بازار هست و قیمتش و کیفیتش نسبت به جای دیگری به نظر من حداقل ۲۵ درصد فرق می کند پیشنهاد می کنم به دوستانی که مثل من نیاز دارم به این پارچه ها بگیرند و ازش استفاده می کنم

  68. درود.
    میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید. تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  69. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را
    به دست خواهید آورد.

  70. سلام روزتون بخییر
    خواستم تشکر کنم‌ از عوامل خوب سایتتون محصولات با کیفیتتون و همینطور رفتار حرفه ای مشاورانتون

  71. ممنون از سایت و مجموعه خوبتان لطفا در باره مدت زمان ماندگاری محصولات و اینکه تاریخی برای مدت زمان مصرف هست یا خیر توضیحاتی بدین تشکر میکنم

    • سلام دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  72. سلام و خسته نباشید به مجموعه خوب البستک که بدون واسطه و با قیمت پایین محصولات عالی رو به مصرف کننده ها میرسونه.

  73. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

  74. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  75. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام دوست عزیز نه فروش حضوری نداریم. برای ثبت سفارش خود فرم داخل سایت را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  76. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید

  77. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  78. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید؟

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  79. سلام وقتتون بخیر، رنگ بندی کارهاتون چطوره؟ میتونم ببینم؟ قیمت ها به چه صورته؟ ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام دوست عزیز برای پاسخ سوال خود فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

    • سلام
      فرم مشاوره ی ما در سایت موجود است لطفا آن را تکمیل کنید. مشاورین ما با شما در سریعترین زمان تماس خواهند گرفت.

  80. شما خیلی عالی و موفق هستین فقط خواستم در مورد نحوه خرید و حداقل خریدی که میتوان از شما داشت توضیحاتی بفرمایید؟ ممنون از شما

    • سلام دوست عزیز در مورد نحوه خرید باید فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  81. بنده تعداد عمده ای از این محصول رو از طریق این سایت خرید کردم. می تونم کیفیت و قیمت مناسبشونو تضمین کنم.

  82. لباسای بیمارستانی واقعا خوب، با کیفیت و بسیار کاربردیه. ممنونم از تولید کنندگان این محصولات.

  83. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم این لباسا کجا دوخت میشه؟ آیا محل دوخت و تهیه آن بهداشتی است؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  84. لباس های استریل در نمایندگی های مجاز آن و یا کالاهای پزشکی و بیمارستانی به فروش می‌رسند.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  85. خرید این محصولات واقعا کاربردیه. برای هر مکانی امروزه باید از این محصولات استنفاده شود. با تشکر

  86. لباس های بیمارستانی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی میشوند.

  87. سلام، من مدتی میشه که از مشتریان مجموعتون هستم و وظیفه خودم دونستم که بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  88. سلام وقت به خیر خسته نباشید. میشه لطفا سایزبندی و رنگ لباس های استریل رو برام بفرستین، ممنون

  89. من از سایتتون خرید کردم و بخاطر مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتتون مشتری سایتتون شدم.

  90. درود. مطالب سایتتون خیلی آموزنده و مفید بودن ممنون از زحماتتون، لطفا در مورد نحوه ی سفارش هم توضیح بدین؟

    • سلام
      فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید

  91. تولید کننده ها برای طراحی لباس های استریل بیمارستانی از پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده کرده اند.

  92. وقتتون بخیر باشه،من میخاستم از سایتتون خرید عمده داشته باشم، لطفا لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید

  93. سلام، وقت بخیر اگر امکانش هست کاتالوگ ولیست قیمت ها رو برام بفرستین؟میخام به صورت عمده خرید کنم.

  94. – سلام، وقت بخیر، درصورتی که از کیفیت محصول راضی نباشیم امکان مرجوع هم وجود داره؟

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت پاسخ خود فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  95. این لباس ها به دلیل استفاده از دستگاه‌های مجهز در تهیه آن، گران تر از سایر مدل ها هستند

  96. سلام، یکی از دوستانم سایت شما رو بخاطر قیمت و کیفیت مناسب محصولاتتون برای خرید به صورت عمده معرفی کرد. امیدوارم بتونم با شما همکاری داشته باشم.

  97. سلام
    از سایت شما خرید کردم و بسیار راضی هستم و به دوستانم سایتتون معرفی کردم. مرسی از شما

  98. درود
    سایتتون جامع و خوبه و تونستم ازتون خرید مناسبی داشته باشم.
    با تشکر از سایت خوب شما.

  99. سلام وقت به خیر خسته نباشید، لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش و ارسال آن چه کاری باید بکنیم ممنونم

    • سلام دوست عزیز
      برای ثبت سفارش خود به صورت عمده فرم ثبت سفارش داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  100. اخیرا از سایتتون خرید داشتم و محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن. متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

  101. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضیم و به همه پیشنهاد می کنم حتما از این سایت خرید داشته باشن.

  102. به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و ازتون خرید اینترنتی داشتم،
    از کیفیت محصولات بسیار راضیم.

  103. نسبت به خرید اینترنتی این محصول شک داشتم ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود. سپاس

    • سلام دوست عزیز برای اطلاع از هزینه فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

  104. من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  105. لطفا قیمت این لباس ها رو تو سایتتون درج کنید. این جوری خرید کردن راحت میشه. با تشکر.

  106. معمولا لباس های بیمارستانی در اتاق عمل را بیشتر در رنگ های آبی و سبز تهیه و تولید میشن. علتش چیه؟ ایا به این دلیل هست که این رنگ‌ها چشم را کمتر خسته می‌کنند؟ یا دلیل دیگه ای داره؟

    • سلام دوست عزیز
      برای کسب اطلاعات از سرچ گوگل کمک بگیرید یا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماش بگیرند

  107. سلام وقت بخیر من از محصولتون لباس بیمارستانی برا بستری شدنم استفاده کردم این لباس خیلی بهتر از لباسهای چند بار پوش هست تمیز و استریل هستن و ادم حس بهتری داره به دیگران هم پیشنادش میکنم

  108. لباس های بیمارستانی در رنگ های آبی و سبز تهیه و تولید میشوند. این رنگ ها به این علت هست که باعث تقویت دید جراح به اشیای قرمز می شود. با تشکر از سایت خوبتون

  109. در مورد کیفیت لباس یکبار مصرف بیمارستانی از محصولات شرکت شما سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین. چه تضمینی برای کیفیت این محصول وجود داره؟ ارسال نمونه دارید؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  110. لباس های یکبار مصرف و تولیدات بیمارستانی تولید داخل کشور ما قابلیت پوشش بازار کشور های همسایه را نیز دارد.

  111. سلام خسته نباشید لباس بیمارستان باید دارای اندازه ی مناسب و نفوذ پذیری بالا باشد

  112. با تشکر از مجموعه ی البستک بیمارستان حل کار من همیشه از این مجموعه خرید می کند و پزشکان و پرسنل بسیار راضی هستند

    • سلام دوست عزیز
      فرم مشاوره ما در سایت هست لطفا آن را تکمیل نمایید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

  113. سلام ممنون از مجموعه البستک خرید حضوری و آنلاین این مجموعه بسیار عالی است تا متقاضیان با خیال راحت خرید کنند

  114. این لباس ها در آزمایشگاه و جراحی ها و مراکز درمانی استفاده های زیادی دارد همچنین از قیمت خوبی برخوردار است

  115. طرح ها، مدل ها، رنگ ها، ابعاد مختلف این نوع لباس ها در مجموعه ی البستک دارای اهمیت بالایی است

  116. با سلام . ممنون از مطلب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید. برای من بسیار ارزشمند است که با مجموعه شما همکاری داشته باشم ‌ . لطفا در مورد خرید حضوری و سفارش آنلاین من را راهنمايي فرمایید؟ ممنون از سایت خوبتون و مطالب ارزشمندی که ارائه می دهید.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید

  117. با عرض سلام وخسته نباشید از شما میخواهم درمورد تنوع محصولتان از نظر کیفیت وابعاد وطرح ورنگ محصول تعریف کنم این لباس ها حس خوبی رو به ادم منتقل میکند

  118. با سلام و وقت بخیر. من حدود ۲۰۰ دست از این لباس رو میخوام. در مورد خرید راهنمایی کنید

    • ا سلام
      دوست عزیز لطفا فرم مشاور که در سایت هست را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  119. سلام، وقت بخیر
    اگر امکانش هست لیست قیمت این لباس های یکبار مصرف رو برام بفرستین، قصد خرید عمده دارم.
    میشه بفرمایید چند روزه به دستم می رسند ؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  120. با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    تشکر میکنم از مجموعه خوب البستک بابت تولید و عرضه لباس های با کیفیت یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت بالا، درباره قیمت و نحوه سفارش توضیحات بیشتری بفرمایید لطفا.

  121. سلام و خسته نباشید من به دفعه قبل به صورت خرده خرید کردم و راضی بودم
    این سری به دنبال خرید عمده هستم امکان انجام هست یا خیر ؟

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  122. برای ارتباط با مشاوران باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟ شماره ای تو سایت ندیدم ممنونم از پاسخگوییتون

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  123. سلام خدمت تولید کنندگان مجموعه البستک ،از این لباس یکبار مصرف چن عدد میتونیم خرید داشته باشیم ؟؟

    • سلام
      دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

  124. سلام مجتبی نصرتی هستم از سايت خوب شما ديدن کردم میخواستم بدونم لباس یک بار مصرف ارسال به شهرستان دارید یا خیر؟؟؟؟؟؟

  125. سلام و خسته نباشید.من از این لباسها برای مشتری های سالن هنگام رنگ مو استفاده میکنم تا اسیبی به لباس هاشون وارد نشه و کاملا از سفارشم راضی هستم.ممنون از سایت خوب شما

  126. باعرض ادب واحترام
    همانطورکه میدانیم تولیدالبسه واقلام یکبارمصرف بیمارستانی انهم دربخشهای متفاوت بیمارستان نیاز به مراعات کردن وانجام یکسری اصول مربوط به مودشون رودارن تادرهنگام استفاده خدایی ناکرده باعث ایجادمشکل دربخشهایی که برابیماران جنبه حیاتی دارن نگرددوخوشبختانه تولیدی البسکا براین امرفائق امده وبااستفاده ازاجناس درجه یک البسه واقلام موردنیازدرسطح درجه یک باکیفیتی عالی وهمچنین قیمتی مناسب البسه واقلام یکبارمصرف رادراختیارهموطنان قرارداده بطوری که حتی بایکبارخریدمشتری دایمی این سایت خواهیدشد مثل بیمارستانی که من شاغلم ومسئول خریدباسپاس فراوان ازتمامی عوامل البسکار

  127. سلام
    از این لباس یکبار مصرف بیمارستانی و به صورت عمده سفارش دادم.
    از نظر جنس و کیفیت بسیار عالی بودند.
    و به سر موقع سفارش و تحویل بنده دادن
    به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت خرید خود را ثبت کنید
    ممنون از سایت خوبتون.

  128. سلام و وقت بخیر
    توضیحاتتون کامل بوده و از اینکه یکبار مصرفه خیلی خوبه و همچنین با کیفیته
    کلا عالیه

  129. با سلام لباس یکبار مصرف بیمارستانی این سایت کیفیت خوبی داره و من باز هم خریدم رو از همین سایت انجام میدم

  130. سلام وقت بخیر
    استفاده از این لباس های یکبار مصرف بيمارستاني هم بهداشتی هست و هم مقرون به صرفه

  131. باسلام من از این سایت به طور مستقیم برای کادر درمانی لباس یکبار مصرف بیمارستانی خرید کردم کیفیت لباسشون خوبه و قیمتش هم مناسبه ، توصیه میکنم اگر قصد خرید دارید حتما از اینجا تهیه کنید

  132. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  133. سلام عزیزان
    همان طور که مستحضرید انتهاب کیفیت لباس های بیمارستانی بسیار مهم هست چون بیماران باید احساس راحتی داشته باشند … این محصول رو پیشنهاد میدم نه تنها به بیماران و کادر درمان بلکه به مراقبان بیمارستان به اسم همراه
    آن ها هم با پوشیدن این لباس ها جانشان را در برابر خطر انتقال ویروس ها بیمه کنند .

  134. سلام من از سایتتون لباس بیمارستانی یکبار مصرف خریداری کردم واقعا با کیفیت و قیمت مناسب بودن خیلی راضیم ازشون.

  135. سلام بنده در بیمارستان کار میکنم با تهیه کننده لباس های بیمارستان که صحبت می‌کردم این سایت رو معرفی کرد و گفت از این سایت خرید میکنه و من هم به این سایت اومدم دیدم که واقعا مشتری حق داره چون واقعا خوب راهنمایی میکنید

  136. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه
    من همیشه از سایتتون خرید می کنم و تا الان راضی بودم از خریدم
    ممنون از شما

  137. سلام
    ارسال به شهرستان هم دارین برای محصولاتتون ؟ حدودا چند روزه دستمون میرسه؟

    • سلام دوست عزیز برای دریافت اطلاعات خود فرم مود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما باشما تماس بگیرند.

  138. سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام دوست عزیز فروش ما فقط به صورت عمده انجام میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  139. .به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون و حمایت از اونها با خرید محصولات ایرانی که باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود.

  140. سلام ممنون از محصول خوبتون
    میخواستم بدونم جنس این لباس ها از چیست؟
    ایا این لباس ها برای بدن بیمار حساسیت زا نمیباشد؟

    • سلام
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه داشته باشید و برای کسب اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید .

  141. سلام .خدا قوت .لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی این سایت از کیفیت عالی برخورداره ودرجه یکه وهمین باعث شده که صادر بشه .فروش بصورت حضوری وآنلاین دارن

  142. سلام.عرض خسته نباشید میگم به برند البستک.همین که اینقد پیام و دیدگاه ارائه شده تو سایتتون،این معنی رو میده که واقعا مخاطب رو جذب متن و محصولات خودتون میکنین.واقعا متن و توضیحات بابت فروش انواع لباس بسیار بسیار کامل بود.همه ما حداقل یک بار با این نوع لباس هه سروکار داشتیم و یا حتی تو فامیل این لباس هارو دیدیم.لباس ها مهندسی دقیقی دارند.باید بسیار راحت باشن و کارآمد.زیبایی در این نوع محصولات آنچنان اهمیت نداره و تمرکز اصلی در راحتی بیمار یا پرستاران و کادر درمان در استفاده از این محصول هست.لطف کنین نحوه ارائه محصول و همچنین در صورت امکان،اخض نمایندگی رو هم بگید که کارمونو تو انتخاب راحت تر کنه و ثبت سفارش کنیم.بابت محصولات و همچنین توضیحات بسیار کاملتون نهایت تشکر رو دارم.

  143. سلام وقت شما بخیر
    فروشگاه لباس یکبار مصرف بیمارستانی دارای محصولات بسیار خوب و بصرفه میباشد توصیه میکنم حتما از ان ها خرید کنین

  144. سلام خداقوت . بنده از محصولات لباس یکبار مصرف برای پرسنل خریداری کردم . کیفت خوبی داره و بسته بندی اون شکیل و زیباست . به شما هم پیشنهاد میکنم حتما از این محصول خریداری نمایید .

  145. سلام
    امروزه کاربرد لباس یکبار مصرف بیمارستانی به عنوان دستاوردی مهم در پیشگیری از انتقال عفونت های مختلف نقش مهمی دارد. از دیگر مزایای این نوع لباس ها کاهش هزینه های شستشو، مواد شوینده، نیروی انسانی و…است. در اتاق عمل عموما از لباس‌های یکبار مصرف استریل مانند گان جراحی و شان استریل استفاده می‌شود. شان لباس مخصوص بیماری است که می‌خواهد تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما گان لباس مخصوص پزشک و پرسنل اتاق عمل است . با تشکر

  146. سلام و درود. برام سواله چرا این لباس ها فقط در دو نوع رنگ تولید میشه؟ علتش چیه؟ اگه پاسخ بدید ممنون میشم.

  147. سلام و عرض ادب لباس های یک بار مصرف بیمارستان با این همه فوایدی ک توی سایت خوندن نیاز کارکنان بیمارستان از این لباس ها داشته باشن
    من تا می تونم به عزیزانی ک داخل بیمارستان کار میکنن حتما خرید داشته باشن. هر چند مطا لب این سایت رو بخونن صددرصد خرید میکنن

  148. سلام وقت بخیر، خیلی خوبه که لباس های یک بار مصرف بیمارستان هم نیاز کشور را تولید میکنید و هم صادرات دارید خسته نباشید

  149. سلام و وقت بهیر من تعداد بالایی از این لباس عای یکبار مصرف بیمارستانی از شما خریدم که تا الان نسبت به کیفیتشون میتونم قسم بخورم که بی نظیر بودند

  150. خسته نباشید و خداقوت
    تشکر از مجموعه البستک برای فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک و با کیفیت و همچنین بابت توضیحات و اطلاعات مفید درباره خصوصیات محصول
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

  151. با عرض ادب و احترام

    مطالب ارائه شده پیرامون انواع لباس یک بار مصرف بیمارستانی ارائه شده را مطالعه کردم
    و از دانش خوبی بهرمند گردیدم و انجام صادرات این محصولات درخور،لایق قدردانی و تشکر است.
    پایدار باشید

  152. سلام. میخواستم بپرسم که شما به چه کشورهایی صادرات دارید؟ خیلی ممنون از سایت خوبتون و اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتید

    • سلام دوست عزیز برای دریافت پاسخ خود لطفا فرم مشاوره ی ما را که در سایت هست پر کنید تا مشاورین ما در سریعترین زما با شما تماس بگیرند.

  153. سلام لباس بیمارستان یک بار مصرف خیلی کاربردی و مقرون به صرفه تر از لباس های پارچه ای هست چون تقریبا هیچ کس بعد از مرخص شدن از بیمارستان لباس پارچه ای که برای بیمارستان خریده را نمی پوشه و فقط متحمل یه هزینه اضافی شده و اسراف در پارچه ولی این لباس‌های یک بار مصرف در این زمینه بسیار خوب بهداشتی و مقرون به صرفه تر هستند

  154. با سلام و وقت بخير
    لطفا راههای ارتباطی با مجموعه رو بفرمایید تا برای خرید محصولات اقدام کنیم . با تشکر از سایت خوبتون

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

  155. سلام. لباس بيمارستاني مهمترين وسايل بيمارستاني هستش. تشكر از مجموعه البستك بخاطر توليد اين محصول

  156. سلام از مطالب مفید سایت تشکر میکنم میخواستم از این لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به صورت عمده سفارش بدم‌.میشه لطفا بنده رو راهنمایی کنید؟باتشکر از مجموعه ی البستک

    • سلام روز بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه به شما قرار بدهند.

  157. قیمت خرید البسه بیمارستانی یکبار مصرف با کیفیت و درجه یک در فروشگاه های مختلف تا حدی با یکدیگر اختلاف و تفاوت دارند که این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت در تهیه و قیمت تمام شده محصول ها و کالاهای خریداری شده توسط آنها می باشد.

  158. سلام وقت به خیر لطفا قیمت محصولات رو بفرمایید و در مورد خرید خرده و عمده و تفاوت قیمت توضیح دهید.

    • سلام برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند.

  159. سلام خداقوت به تمامی دوستان. لباس یکبار مصرف بیمارستانی را به صورت کلی و عمده خریداری کردم. راضی هستم.

  160. سلام وقت بخیر
    ابنکه میگید لباس استریل شده هست یعنی چی من تفاوت بین لباس ساده و استریل شده متوجه نشدم چون میخام به صورت عمده هم خریدمو انجام بدم بیشتر توضیح بدین و سفارشمم ثبت کنید

    • سلام دوست عزیز جهت سفارش فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. واطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  161. سلام خدا قوت
    امروزه که بیماریهای واگیر دار زیاد شده باید در بیمارستانها و کلینیکها از لباسهای یکبار مصرف استفاده کرد هم برای پزشکان و هم برای بیماران تا آلودگی انتقال پیدا نکنه این سایت این لباسها رو به صورت عمده و با قیمت مناسب ارائه میده

  162. درود بر شما و خدا قوت
    تنوع سایز های ارائه شده و تنوع بال توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. ارزوی موفقیت برای شما را دارم

  163. سلام میخواستم بپرسم امکانش هست قبل از سفارشم صحبتی با مشاورین شما داشته باشم؟

    • سلام و درود به شما اقای رجبی
      مجموعه ما مشاوران بزرگ اقتصاد کشور را در کنار خود دارد. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لطفا فرم ثبت سفارش را که در سایت ما موجود است پر کنید تا مشاورین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند.

  164. سلام.جنس پارچه و تولیدات خیلی باکیفیت وجالب و واقعآ بی‌نظیر هست.متشکرازاین سایت که باتوضیحات کامل وجامع تواین ضمینه واین سایت جای هیچ گونه سئوالی برای خریدمطمئن ومقرون به صرفه نگذاشتن.ممنون

  165. سلام
    سفارش عمده میخواستم بدم از سایت شما فقط یه سوال داشتم اینکه سایز بندی داره یانه؟

    • سلام عارفه عزیز
      جهت سفارش از محصولات البستک فرم درج شده در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما اطلاعات لازم در مورد سفارش محصولات یکبار مصرف بیمارستانی را در اختیار شما قرار دهند.

  166. من از کادر درمان هستم،از شما بابت تولید این محصول با کیفیت و کار آمد تشکر می کنم

    • سلام و درود به شما خانم علایی
      مجموعه ما مشاوران بزرگ اقتصاد کشور را در کنار خود دارد. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لطفا فرم ثبت سفارش که در سایت البستک موجود است پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند. و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  167. خیلی خوبه که امروزه سایت هایی هستند تا بتوان از آنها لباس یکبار مصرف بیمارستانی را سفارش داد و بنظر بنده مشتریان اکثر به صورت عمده این لباس را برای بیمارستان ها سفارش می دهند.

  168. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    من از مجموعه شما لباس و تجهیزات یک بار مصرف به صورت عمده برای کلینیک خودمون سفارش دادم
    ممنون از تولیدات خوبتون
    همچنین ممنون از سایت بینظیرتون و توضیحات بسیار کاربردی و مفیدتون
    من از طریق همین سایت با تولیدات شما آشنا شدم و خرید کردم
    ممنون از سایت خوبتون

  169. با سلام به شما گروه بازرگانی محترم من می‌خواستم از این لباس‌ها سفارش بدهم منتها مشکلی برایم پیش آمد ممنون میشم با بنده ارتباط برقرار کنید.

  170. سلام
    یک بار مصرف بودن این لباس ها یعنی می شه فقط یک روز پوشید یا مثلا چند ساعت می شه استفاده کرد یا زمان دیگه ای داره؟ لطفا راهنمایی بفرمایید تا مدت زمان درست و دقیق این لباس ها رو بدوم.

  171. برای صادرات به کشورهای مجاور نحوه ارسال به چه صورت هست لطفا پاسخگو باشید. باتشکر

  172. آیا شما در زمینه فروش لباس بیمارستانی بچه گانه هم فعالیت دارین یا فقط بزرگسال؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  173. قیمت این محصولات رو در کجای سایتتون می تونم پیدا کنم
    خیلی جستجو کردم چیزی پیدا نشد

  174. سلام عزیزان تلاشگر.
    همچنین استفاده کنندگان و خریداران می توانند برای خرید و تهیه البسه بیمارستانی یکبار مصرف استریل به شکل مستقیم و غیرحضوری از طریق سایت های اینترنتی مجاز و معتبر با کارشناسان فروش این محصول ها و کالاها ارتباط برقرار کرده و اقدام به سفارش، تهیه و خرید کالا و محصول مورد نیاز خود کرد و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند
    سایت شما از این جهت عالی است. مرسی که هستید

  175. با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    لباس های یکبار مصرف بیمارستانی جزء کالاهای
    با ارزش و به صرفه اقتصادی به حساب می آید و برای تولید کنندگان، پخش کنندگان و فروشندگان سود خوب و قابل ملاحظه ای را به همراه دارد.

  176. من دکه دار بیمارستان هستم و همیشه ازتون خرید میکنم. و قبلا مدیریت بیمارستان از جای دیگر تهیه میکرد ولی الان من بهشون میدم .
    ممنون

  177. سلام روز بخیر. هزینه سفارشات عمده به چه صورت است؟ لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.

  178. سلام وقت
    لباس بیمارستانی یکبار مصرفی که توسط شرکت ها و کارخانه ها تولید می شوند نسبت به لباس های بیمارستانی چند بار مصرف ایمنی بیشتری دارند و به شدت باعث کاهش درصد آلودگی می گردند.
    امروزه در بیشتر بیمارستان ها از گان ها و لباس های یکبار مصرف بیشتر استفاده کرده و بهره می برند.

  179. سلام و عرض ادب لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید چه خوب است که می‌توانیم بدون واسطه خریداری کنیم تشکر فراوان

  180. سلام خدمت شما . برای چی لباس های بیمارستانی اینقدر بزرگ طراحی شدند ؟

  181. سلام عصر بخیر.کارخانه ها و شرکت های تولید کننده برای تولید لباس های یکبار مصرف استریل نسبت به لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ساده و معمولی از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته تر، به روز تر، مدرن تر و همین طور گران تری استفاده می کنند

  182. سلام وقت بخیر . لباس های بیمارستانی یکبار مصرفی که توسط شرکت ها و کارخانه ها تولید می شوند نسبت به لباس های بیمارستانی چند بار مصرف ایمنی بیشتری دارند و به شدت باعث کاهش درصد آلودگی می گردند.

  183. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  184. فروشگاه ها، کارخانه ها و شرکت های تولید کننده با استفاده و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، مدرن و به روز دنیا و همین طور بهره گیری از نیروی کار مجرب و متخصص اقدام به تولید انواع مختلف لباس یکبار مصرف بیمارستانی کرده اند. همچنین لباس یکبار مصرف استریل شده بیمار را نیز در میان محصولات تولیدی خود به بازار عرضه می کنند.

  185. درود و عرض ادب خدمت شما چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم از شما تشکر ویژه میکنم

  186. سلام خسته نباشید مرسی از اطلاعات خوبی که راجبع این لباس ارائه میدید و اینکه خیلی محصول کاربردی برای بیمارستان ها و درمانگاه ها هستش مخصوصا تو وضعيت الان که کرونا هم وجود داره رعایت پروتکل ها لازمه کاره

  187. سلام لباسهای یک بار مصرف در بیمارستان ها کلینک ها و درمانگاه ها کاربرد زیادی دارد و این پارچه ها برای تهیه رو بالشی و ملحفه نیز کاربرد دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.