قیمت عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار داخلی

بیمارستان ها از جمله مکان هایی هستند، که نیاز است تا همواره استریل و بدون هر گونه آلودگی ها باشند و در این راستا پرسنل و خدمات بیمارستان اقدامات زیادی را انجام خواهند داد، که یکی از این اقدامات، استفاده از لباس های بیمارستانی البته به صورت یکبار مصرف می باشد و از آن جایی که این لباس ها از مواد پتروشیمی تولید می گردند، بنابراین قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی بسیار مقرون به صرفه بوده و  امکان استفاده برای عموم فراهم می گردد.

قیمت عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار داخلی

لیست قیمت روز لباس یکبار مصرف در بازارهای داخلی

لیست قیمت روز لباس یکبار مصرف در بازارهای داخلی

لباس های بیمارستانی به صورت یکبار مصرف برای گروه های پرسنل بیمارستانی، کادر جراحی و اتاق عمل و برای بیماران تهیه می گردد. البته لازم به ذکر است، که این نمونه از لباس ها برای اتاق عمل، باید که کاملا استریل باشند و هم چنین انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی شامل بلوز، شلوار، گان، کلاه، ماسک و کاور کفش می باشد و هر کدام از آن ها با توجه ویژگی هایی که داشته، قیمتی مختص به خودشان را خواهند داشت.

از آن جایی که جنس این گروه از لباس ها از پارچه های اسپان باند می باشند، در مجموع از قیمت بالایی برخوردار نیستند، ولی عاملی که این لباس ها را از یکدیگر متمایز می کند، ضخامت و گرماژ پارچه ها می باشد، که لباس مورد نظر را از آن تهیه کرده و به این ترتیب، هر چه ضخامت و گرماژ پارچه ها بیشتر باشد، کیفیت لباس بهتر شده و در نتیجه قیمت بالاتری خواهد داشت و تقریبا بیشتر لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در گرماژ های 20، 30، 38 و 50 گرم تولید می گردند. هم چنین از  عوامل دیگری که بر روی قیمت لباس تاثیر خواهد گذاشت، سایز لباس مورد نظر می باشد و از سویی دیگر، این که لباس توسط چه شرکت  و ارگانی تولید شده و یا استریل بودن لباس قیمت نهایی را  مشخص خواهد کرد.

و در نهایت برای تعیین قیمت لباس باید به وجود واسطه ها، نحوه فروش و هزینه حمل و نقل هم توجه داشته باشیم.

اما به صورت کلی به دلیل تحریم ها، نوسانات ارز و تحولات بازار قیمت دقیقی نمی توانیم برای این اقلام مشخص نماییم و بهترین روش برای اطلاع یافتن از قیمت ها مراجعه به مراکز فروش این اجناس می باشد.

خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک

همان طور که گفته شد، لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه های اسپان باند تولید می شوند و در حقیقت کیفیت پارچه و نوع دوخت لباس، درجه و کیفیت آن را مشخص می نماید و در حقیقت این پارچه ها که با نام پارچه های بی بافت یا پارچه های یکبار مصرف شناخته می شوند، حاصل تولیدات صنایع پتروشیمی بوده و از الیاف پری پروپلین تولید می گردند. در این گونه از پارچه ها هیچ گونه تار و پودی وجود نداشته و الیاف مصنوعی از طریق پرس به یکدیگر متصل خواهند شد.

هم چنین پارچه های به کار رفته شده را در ضخامت های مختلف و گرماژ های متفاوت و با تنوع در رنگ تولید می کنند و این سه عامل باعث خواهد شد، تا کیفیت پارچه تغییر کند. از سویی دیگر پارچه های یکبار مصرف را به صورت های تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه تولید خواهند کرد و با افزایش تعداد لایه ها عواملی چون نفوذ پذیزی در برابر آب، مقاومت پارچه و غیره افزایش می یابد، به طوری که در مدل های سه لایه و چهار لایه، در لایه ی‌میانی از پارچه ای به نام ملت بلون استفاده می شود، که این پارچه هم در دسته پارچه های یکبار مصرف بوده، که از پلی پروپلین تولید شده است، ولی نسبت به پارچه های اسپان باند نفوذ ناپذیر تر و لطیف تر می باشند. و معمولا از پارچه های سه لایه و چهار لایه اسپان باند، برای لباس ها و گان های مربوط به اتاق عمل و  هم چنین ماسک ها استفاده خواهد شد، زیرا در این گونه از پارچه ها، از نفوذ باکتری و ورود میکروب ها جلوگیری خواهد شد.

بنابراین عواملی که کیفیت پارچه های یکبار مصرف را مشخص می کنند، شامل ضخامت، گرماژ، رنگ و تعداد لایه های پارچه می باشد و  اصولا در لباس بیمارستانی یکبار مصرف درجه یک از پارچه هایی با گرماژ بالا، ضخامت بیشتر و تعداد لایه های بالاتر استفاده خواهند کرد و خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی لازم است که در زمان خرید به تمامی این نکات توجه کرده و با اطمینان یافتن از کیفیت آن، محصول مورد نظر را خریداری نماید.

فروش انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف در سایزهای مختلف

فروش انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف در سایزهای مختلف

همان طور که می دانیم لباس های بیمارستانی که به صورت یکبار مصرف تولید می شوند، یکی از پر فروش ترین محصولات پزشکی و بیمارستانی می باشد و اصولا این لباس ها، در مکان هایی که دارای آلودگی محیطی هستند و یا مکان هایی که نباید آلودگی به آن جا  وارد شود، مورد استفاده قرار می گیرند و از آن جایی که محیط های بیمارستانی یکی از عمده مکان هایی است که از درصد آلودگی بالایی برخوردار می باشد، بنابراین  برای جلوگیری از انتشار آلودگی و هم چنین ایزوله کردن هر چه بهتر محیط های بیمارستانی، بهترین کار استفاده از این دسته لباس ها می باشد و از آن جایی که بیمار و پرسنل باید که این لباس را در تمام طول روز به تن داشته باشند، نیاز است که لباس های بیمارستانی به صورت راحت و در سایز های مختلف تولید گردند و هر بیمارستانی موظف است، که سایز های مختلف لباس بیمار یکبار مصرف را از قبل، تهیه کرده تا در زمان مراجعه بیمار به بیمارستان و در صورت نیاز در اختیار بیماران قرار دهد.

خرید لباس یکبار مصرف بیمار زیر قیمت بازار

با توجه به این که لباس های بیمارستانی از بازار خرید و فروش  بالایی برخوردار می باشد،  بنابراین تولید کننده های زیادی اقدام به تولید این گونه لباس ها نموده اند و رقابت بر سر تولید و فروش این گونه محصولات بالا است و هر تولید کننده برای این که در این رقابت پیروز گردد، سعی دارد تا این نمونه از محصولات را با قیمت پایین تری، به بازار فروش وارد نماید، ولی همواره باید به  یاد داشته  باشیم که  در زمان تولید لباس های بیمارستانی، کیفیت را فدای تولید نکنیم. البته اگر به دنبال خرید این محصولات با قیمتی زیر  قیمت بازار هستید، راه های زیادی وجود دارد. به عنوان نمونه می توانید که به صورت مستقیم به کارگاه های تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی مراجعه کرده و با حذف واسطه ها و هزینه هایی مانند حمل و نقل، محصول مورد نظر را با قیمتی پایین تر خریداری نمایید و یا با خرید به صورت عمده و هم چنین با مراجعه به نمایندگی ها و یا مراکز فروش این محصولات، می توانید با حفظ کیفیت، لباس بیمارستانی یکبار مصرف ارزان قیمت خریداری نمایید.

سفارش لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و جزئی

سفارش لباس بیمارستانی یکبار مصرف به صورت عمده و جزئی

لباس های بیمارستانی، از جمله لوازم ضروری، پر کاربرد و متنوعی است، که همواره از بازار خرید و  فروش خوبی برخوردار می باشد و این گونه از لباس های یکبار مصرف، فقط شامل استفاده در بیمارستان ها نخواهد بود و کلیه ی مراکز درمانی و حتی خدماتی مانند مراکز پوست و مو، فیزیوتراپی، رستوران ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه و غیره از این محصول استفاده می کنند و در نتیجه نیاز داریم تا این گونه از لباس ها در سراسر کشور و در تیراژ های بالا تولید گردند.

البته لازم به ذکر است، در میان تمامی ارگان های ذکر شده، بیمارستان ها بیشترین نیاز را به لباس های یکبار مصرف خواهند داشت و بنابراین برای اطمینان،  راحتی و مقرون به صرفه بودن، می توانند جهت سفارش لباس یکبار مصرف بیمارستانی مورد نیاز خود، مستقیم به کارگاه های  تولیدی مراجعه کرده، تا در این صورت علاوه بر موارد ذکر شده، بتوانند طرح، رنگ و  مدل لباس های یکبار مصرف را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نموده و حتی می توانند آرم و نام بیمارستان خود را برای چاپ بر روی لباس ها سفارش دهند.

عرضه کننده لباس بیمارستانی یکبار مصرف در رنگ و طرح های متنوع

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از متنوع ترین محصولات در کادر درمان و پزشکی می باشد، زیرا این گونه از لباس ها با توجه به استفاده در هر بخش، استانداردهای متفاوتی برای خود خواهد داشت. که این استاندارد ها شامل، جنس، رنگ، مدل و غیره می گردد. به عنوان مثال، لباس ها و گان های یکبار مصرف اتاق عمل که مربوط به پرسنل می باشد، از رنگ سبز انتخاب شده تا چشم پرسنل اتاق عمل با دیدن رنگ سبز و تضادی که با رنگ خون دارد، عملکرد بهتری از خود نشان دهند و اصولا لباس های یکبار مصرفی که برای پرسنل اتاق عمل انتخاب می کنند، از جنس سه لایه و یا چهار لایه می باشد، تا کاملا استریل بوده و عاری از هرگونه باکتری و میکروبی باشد.

لباس های یکبار مصرف کادر درمان هم به صورت زنانه و مردانه طراحی می گردد و اصولا به رنگ های آبی انتخاب شده و در سایز های مختلف دوخته خواهد شد و این لباس ها هم با توجه به شرایط استریل بیمارستان، باید که از اسپان باند های سه و چهار لایه تهیه گردد.

و اما عرضه لباس بیمار یکبار مصرف، با توجه به سن، جنسیت و بخشی که بیمار در آن بستری است، باید انتخاب شود. ولی الزاما لباسی که برای بیمار طراحی و دوخته می شود، باید که با توجه به شرایط بیمار، راحت و متناسب با سایز او باشد، هم چنین به دلیل آلودگی هایی که در بیمارستان وجود دارد، بهتر است لباس به گونه ای طراحی شود تا همه ی قسمت های بدن بیمار را بپوشاند. از سویی دیگر باید در نظر داشته باشیم که بیمار با وجود شرایط بدی که دارد، باید که این لباس را به مدت طولانی به تن داشته باشد، پس لازم است که لباس یکبار مصرف بیمار در بیمارستان از جنس خوب تهیه شده، سبک باشد و دوخت خوبی هم داشته باشد. ولی رنگ لباس یکبار مصرف بیمار بر اساس جنسیت بیمار و سلیقه مسئولین بیمارستان انتخاب شده، مثلا می توان برای بخش زنان  از رنگ صورتی استفاده کرده و یا برای بخش مردان از طیف رنگ آبی استفاده نمود و یا برای بخش کودکان از رنگ های شادی مانند بنفش، نارنجی و یا قرمز استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر بیمارستان در بخش های درمانی دیگری مانند مراکز فیزیوتراپی، سونوگرافی و غیره از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می کنند، ولی در این مراکز، استفاده از لباس برای بیمار به مدت طولانی نبوده، بنابراین می توانیم از گرماژ پایین تری برای لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده نماییم و هم چنین طرح و رنگ لباس بستگی به سلیقه ی مسئول مرکز مربوطه خواهد داشت.

در ضمن یکی از ویژگی هایی که پارچه ی اسپان باند که برای لباس بیمارستانی استفاده شده، می توانند داشته باشند، امکان چاپ بر روی آن ها است، که می توان از این طریق طرح مورد نظر خود را بر روی لباس چاپ نمود و البته چاپ روی پارچه ی لباس های یکبار مصرف اصولا به دو صورت چاپ سیلک و فلکسو انجام مى گردد، که چاپ فلکسو نسبت به نوع سیلک سریع تر، ارزان تر بوده و از لحاظ اقتصادی با صرفه تر می باشد، اما کیفیت رنگ در چاپ سیلک بهتر است و با استفاده از این امکانات مراکز درمانی می توانند آرم و نام مربوط به بیمارستان و یا مراکز درمانی خود را بر روی لباس چاپ نمایند.

بازار خرید و فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف

بازار خرید و فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف

با توجه به رشد جمعیت و این که هر روزه شاهد تاسیس مراکز درمانی جدیدی هستیم، بنابراین خرید و  فروش لباس های یکبار مصرف بیمارستانی رو به رشد بوده و رونق چشمگیری داشته است و  علاوه بر موارد ذکر شده و با وجود رشد فرهنگی مردم، تمایل آن ها به رعایت مسائل بهداشتی بالا تر رفته است و بنابراین این دسته از لباس ها، در مشاغل خدماتی دیگری که به نوعی با سلامت پرسنل و مراجعه کننده در ارتباط است، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب تقاضای استفاده از لباس های یکبار مصرف بالا رفته و به دنبال آن نیاز هست، تا عرضه این محصولات را در جامعه بالا ببریم و در این راستا کارگاه های زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی نموده اند و این مراکز لباس های یکبار مصرف را در جنس، رنگ، سایز و طرح های مختلفی تولید می کنند تا به این طریق موفق گردند تا رضایت تمام مشتریان را برآورده نمایند و پس از این که لباس های یکبار مصرف تولید و بسته بندی گردید، روانه بازار فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف و تجهیزات پزشکی گردیده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

4

  1. سلام
    آیا امکان پرداخت وجه پس از دریافت کالا وجود داره یا اینکه ابتدا باید کل مبلغ تسویه بشه؟

    • سلام خدمت شما
      لطفا برای اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند.

  2. سلام خسته نباشید
    من مغازه تجهیزات پزشکی دارم میشه لیست قیمت برام بفرستید تا بتونیم ایشالا با هم یه همکاری انجام بدیم

  3. سلام و درود
    من لباس بیمارستانی پارچه یی میخواستم ، چطور میتونم سایزم رو بهتون بدم که هم سایز خودم باشه با رنگ دلخواهم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.