فروش عمده لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازار

آیا با مراکز فروش عمده لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازار آشنایی دارید؟  قیمت فروش لباس بیمارستانی یکبار مصرف ارائه شده از سوی این مراکز آگاهی دارید؟ ویژگی های انواع لباس های یکبارمصرف بیمارستانی چیست؟ در ادامه همراه ما باشید.

فروش عمده لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازار

قیمت عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی بیمارستان سالانه حجم انبوهی از لباس های یکبارمصرف و پارچه ای را مورد استفاده قرار می دهند و به همین دلیل بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی برای تامین نیازهای خود، خرید عمده را انجام می دهند چرا که اینکار با کاهش هزینه ها و قیمت همراه است و برای آنها بسیار سوداور خواهد بود.

از اینرو برای خریداران مهم است که از تولیدکنندگانی خرید کنند که بهترین قیمت را به آنها ارائه دهد و توانایی تامین انواع لباس های بیمارستانی در سایزها و مدل های مختلف را داشته باشد.

از انواع لباس های یکبارمصرف مورد استفاده در بیمارستان می توان به موارد زیر را نام برد:

لباس یکبارمصرف بیمار

لباس یکبارمصرف ام آر آی

شلوار یکبار مصرف

بلوز یکبار مصرف

کلاه یکبارمصرف

پیراهن یکبارمصرف

روبالشتی یکبارمصرف

رو تختی یکبارمصرف

گان یکبارمصرف

و…

قیمت پارچه های استفاده شده برای این لباس ها یکسان نیست و با توجه به الیاف و ضخامت هر پارچه، تغییر می کند.

همچنین قیمت این محصولات در هر شهر متفاوت است و دلیل این امر عدم دسترسی همه تولیدکنندگان به بازارهای پارچه به صورت مستقیم می باشد.

این تولیدکنندگان پارچه های موردنیاز خود را به صورت عمده از کارخانجات نساجی پارچه های بیمارستانی خریداری می کنند و این موضوع  می تواند بر سودآوری آنها بسیار تاثیرگذار باشد.

تولیدکننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت

اگر بخواهیم به طور کلی به دسته بندی لباس های موجود در بیمارستان ها اشاره ای داشته باشیم، می توانیم آنها را در گروه بندی های زیر قرار دهیم:

لباس بیمار

لباس پرستار

لباس پزشک

لباس پرسنل

لباس خدمه

و….

تولید انواع لباس های یکبارمصرف بیمارستانی در ایران به خاطر فراوانی مواد پتروشیمی که در تولید این لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار گسترده و مقرون بصرفه است و قیمت های پایینی برای این محصولات ارائه می شود.

همین امر دلیل خوبی است که تولیدکنندگان این عرصه در تولید و صادرات محصول خود بسیار پیشرفت دسته باشند و فروش و سودآوری خود را روز به روز افزایش دهند.

در اصل لباس های بیمارستانی یکبارمصرف برای انتقال کمتر ویروس و عفونت های بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند چرا که محیط بیمارستان به دلیل بیماران و رفت و آمدهای بسیار، همچنین بخاطر طولانی شدن مدت بستری  مملو از میکروب و ویروس می باشد.

اگر در بیمارستان ها محیط بهداشتی و استریل وجود نداشته باشد، بسیاری از عفونت ها بعد از عمل های جراحی بوجود می آیند که برای بیماران بسیار دردسرساز هستند.

لباس های یکبارمصرف برای پزشکان اتاق عمل و بیماران بسیار کاربردی اند و به آنها لباس های استریل نیز گفته می شود.

تولید این لباس ها مستلزم داشتن مجوزهای بهداشتی و امکانات مخصوص است و این به دلیل استفاده از این لباس ها در محیط حساس بیمارستان می باشد.

همچنین در تولید این لباس ها از دستگاه اتوکلاو استفاده می شود و فرآیند استریل کردن برای لباس های جراحی توسط این دستگاه انجام می گیرد.

مرکز فروش البسه بیمارستانی یکبار مصرف نوزاد

مرکز فروش البسه بیمارستانی یکبار مصرف نوزاد همانطور که می دانید نرمی و لطافت پارچه های استفاده شده برای لباس نوزادان بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل پارچه های بیمارستانی لباس نوزادان را از پارچه های تریکو انتخاب می کنند تا پوست نوزادان دچار حساسیت نشود.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف نوزاد معمولا شامل سرهمی، کلاه، پیشبند، دورپی و دستکش است و این ست بیمارستانی بسیار مناسب نوزادان تازه متولد شده می باشد.

این ست ها در رنگبندی مختلف برای نوزادان دختر و پسر تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مراکز فروش ست های نوزادی با ارائه بهترین کیفیت و قیمت، سعی دارند که نظر مشتریان را جلب نمایند.

بسیاری از این مراکز با قیمت های عمده، سعی دارند که هزینه های مراکز درمانی را کاهش داده و بدین ترتیب مشتریان بیشتری جذب نمایند.

عرضه انواع ست لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازار

لباسهای یکبارمصرف بیمارستانی در واقع از پارچه های نازکی که براساس گرماژ تولید می شوند، دوخته شده و بسیار سبک هستند.

پارچه این لباس طوری طراحی شده است که ترشحات و خون آبه به لباس نفوذ نمی کند و به همین دلیل انتقال عفونت و بیماری به صفر می رسد.

همه گرماژهایی که برای تولید پارچه های یکبارمصرف مورد استفاده قرار می گیرند، برای دوخت لباس بیمار مناسب نیستند و باید از وزن های مخصوصی برای این لباس ها استفاده شود.

از جمله گرماژهای مناسب برای دوخت لباس بیمار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وزن 35 گرم

وزن 38 گرم

وزن 40 گرم

وزن 45 گرم

انواع ست لباس یکبار مصرف بیمار در سایزهای مختلف و در انواع مختلف بلوز، شلوار، کلاه، پیراهن و… تولید می شود و بسته بندی آن ها به گونه ای است که باید هر ست کنار هم قرار بگیرد تا در هنگام مصرف مشکلی به وجود نیاید.

همچنین ست های استریل شده کادر جراحی مانند گان، ماسک، کلاه، آستینچه، کاور کفش و… نیز به صورت بسته های بهداشتی به مراکز درمانی عرضه می شوند.

لباس های بیمارستانی یکبارمصرف از پارچه های اسپان باند تولید می شوند که معمولا دارای رنگ های آبی، سبز، صورتی و سفید هستند و هر یک برای قسمت های مختلفی به کار برده می شود.

عرضه این محصولات که به صورت مستقیم و عمده خریداری می شود از طریق نمایندگان فروش شرکت های تولیدی یا سایت های خرید و فروش وابسته به آنها انجام می گیرد و همه مراکز بهداشتی و بیمارستان ها می توانند بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن، نیازهای خود را بررف نموده و در کمترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرند. 

قیمت خرید لباس پارچه ای یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت خرید لباس پارچه ای یکبار مصرف بیمارستانی به طور کلی می توان لباس های بیمارستانی را به دو گروه لباس های یکبارمصرف و لباس های چندبار مصرف که عموما پارچه ای هستند تقسیم نمود.

لباس های یکبارمصرف را نمی توان به صورت مداوم برتن کرد و استفاده از آنها محدود است و برای بیمارانی که به مدت چند روز در بیمارستان بستری هستند باید از لباس های پارچه ای استفاده نمود.

حال این سوال مطرح می شود که بهترین جنس لباس های پارچه ای بیمارستانی کدام است؟

در انتخاب پارچه این لباس ها باید از جنس های درج یک استفاده نمود و همچنین ثبات رنگی و کیفیت آنها نیز بسیار مهم است.

از جمله جنس لباس های پارچه ای به موارد زیر اشاره می کنیم:

ترگال: این پارچه ها دارای تنوع رنگی بالایی بوده و عملیات رنگرزی آنها باید به نحوی انجام شود که پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهند. از این پارچه ها در روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود و رنگ سبز آن در اتاق عمل کاربرد دارد.

کجراه: این پارچه از جنس ویسکوز و پلی استر بوده و نسبت به ترگال ضخامت و مقاومت بیشتری دارد و برای لباس فرم پرسنل بسیار مفید است.

فلامنت: این پارچه که برای لباس بیمار مورد استفاده قرار می گیرد در انواع طرح دار و بدون طرح تولید تولید و قیمت ارزانی دارد و رنگبندی آ« آبی، صورتی و سبز می باشد. 

فلامنت پنبه:تنها تفاوت این پارچه با فلامنت در تارو پود آن است که ترکیبی از فلامنت و پنبه بوده و دارای لطافت بیشتری می باشد.

ویسکوز: در تار و پود این پارچه ها از الیاف نخ استفاده شده که باعث ظرافت و مرغوبیت آن می شود و این پارچه را می توان در طرح های لوزی و مربع یافت و بهترین گزینه برای لباس بیمار بوده و نسبت به سایر پارچه ها قیمت بالاتری دارد.

این لباس ها در رنگبندی متعدد تولید می شوند که این رنگبندی در مراکز خصوصی و دولتی متفاوت است.

بطور مثال در بیمارستان های خصوصی از پارچه های طرحدار برای لباس کودکان استفاده می شود و تنوع رنگی لباس بانوان و آقایان نیز بیشتر است.

خرید لباس پارچه ای یکبار مصرف بیمارستانی که به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی انجام می گیرد، در کاهش هزینه ها بسیار تاثیرگذار بوده و با ارتباط گرفتن با این مراکز، قیمت های بسیار ارزانی به شما ارائه می شود.

خرید این لباس ها در حجم نامحدود از کارخانجات تولیدی امکانپذیراست و سفارش در رنگبندی دلخواه و در کمترین زمان ممکن آماده شده و تحویل داده می شود.

با استفاده از فروشگاه های آنلاین امکان سفارش بدون پرداخت هزینه های اضافی مهیا است خریداران لباس بیمارستانی یکبار مصرف همواره به این نکته توجه می نمایند و برای آن ها بسیار مهم است.

سفارش تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در سایزهای مختلف

ساختار لباس های یکبارمصرف بدون تارو پود است و بافت ندارد و به همین دلیل این لباس ها دارای ضریب بهداشتی بسیار خوبی نسبت به لباس های پارچه ای هستند و در واقع لباس های پارچه ای را می توان مملو از میکروب دانست.

لباس های یکبارمصرف را نمی توان شست و برای استفاده مداوم مصرف نمود و کاربرد آنها فقط در موارد خاص می باشد.

این نکته برای مراکز درمانی و بیمارستان ها بسیار مهم است و به همین دلیل امروزه استفاده از این لباس ها در این مکان ها افزایش پیدا کرده است.

خرید لباس های بیمارستانی باید در سایزها و نمونه های مختلفی باشد و علاوه بر این کیفیت پارچه و نحوه دوخت آن نیز بسیار مهم است.

به طور کلی می توان گفت در هنگام سفارش به مراکز تولیدی باید نکات زیر از سوی خریداران مورد توجه قرار گیرد:

جنس

سایز

جنسیت افراد

نحوه دوخت

رنگ

قیمت

استریل بودن یا نبودن: پک هایی که برای اتاق عمل آماده می شوند حتما باید استریل باشند که اینکار با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام می شود.

سبکی و راحتی لباس: لباس باید دارای وزن کمی باشد و برای مصرف کننده راحتی به دنبال داشته باشد.

داشتن تهویه مناسب برای جلوگیری از بالارفتن دمای بدن: استفاده از پارچه های خیلی ضخیم در هوای گرم برای پرسنل جراحی و بیماران بسیار سخت و طاقت فرساست.

بدن نما نبودن لباس ها، این مسئله برای لباس بیمار بسیار مهم است و بیماران روی این موضوع بسیار حساس می باشند.

ضدحساسیت بودن الیاف پارچه

عدم نفوذپذیری آب و دیگر مایعات

مسئولان خرید بیمارستان ها، سفارش انواع لباس بیمارستانی را به تولیدکنندگان می دهند و در این میان قیمت و کیفیت نیز برای آنها اهمیت بسیاری داشته و همچنین این لباس ها باید استریل باشند تا جلوی عفونت های احتمالی بیماران گرفته شود. 

سفارشات می تواند به صورت عمده و یا جزئی باشد و هیچگونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

امروزه با استفاده سایت ها و مراکز خرید و فروش غیرحضوری، ثبت بسیاری از سفارشات به صورت آنلاین انجام می گیرد و در اینصورت مراکز درمانی می توانند بدون نیاز به مراجعه نمایندگان فروش، سفارشات خود را در اسرع وقت ثبت نموده و به راحتی تحویل بگیرند.

کارخانجات و کارگاه های تولیدی نیز براساس سفارش های دریافتی از نمایندگان فروش خود، لباس های مورد نظر بیمارستان ها را در سایزهای مختلف تولید و در بسته بندی های مخصوص قرار می دهند.

خریدار لباس بیمارستانی یکبار مصرف در طرح و رنگ متنوع

خریدار لباس بیمارستانی یکبار مصرف در طرح و رنگ متنوع اگر شما خریدار لباس بیمارستانی یکبار مصرف هستید و می خواهید علاوه بر کیفیت بالای محصول، بهترین قیمت را در خرید خود دریافت نمایید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید از تولید کننده اصلی می باشد، در این روش شما به راحتی واسطه های خرید را کنار می زنید و به طور مستقیم با کارگاه ها و کارخانجات تولیدی ارتباط برقرار می کنید.سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا همه این تولید کننده ها قابل اعتمادند؟

یک خریدار در هنگام خرید علاوه بر قیمت و کیفیت کالا به موارد دیگری نیز توجه می کند که از جمله آنها می توان نکات زیر را نام برد:

تاریخ دریافت لباس های سفارش داده شده: زمان دریافت برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار مهم است چرا که روزانه لباس های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و انبار نباید به هیچ وجه خالی باشد.

بسته بندی های مناسب: اگر بسته بندی درست و مرتب نباشد در هنگام مصرف مشکل به وجود می آید و پیدا کردن لباس های هم سایز و ست کاری دچار می شود. 

وقت شناسی فروشنده

بسته بندی مقاوم و محافظ در برابر باران و رطوبت های احتمالی در مسیر

همچنین باید یادآوری کنیم که لباس های کبارمصرف فقط مختص استفاده در بیمارستان نمی باشد و بسیاری از صنوف دیگر نیز براساس نیاز خود از آن ها استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

مطب پزشکان 

آسایشگاه های سالمندان 

دندانپزشکی

سالن های زیبایی و پوست

آرایشگاه های مردانه و زنانه

آزمایشگاه ها

به طور مثال در کلینیک های زیبایی و پوست و آرایشگاه ها از آستینچه های یکبارمصرف برای رنگ کردن مو، تزریق ژل بوتاکس، تاتو و… استفاده می شود که در پک های بهداشتی و استریل شده آماده شده اند.

همچنین این لباس ها در منازل و برای بیمارانی که دارای بیماری های خاص هستند و نیاز به مراقبت های بهداشتی ویژه ای دارند، بسیار کاربردی است.

3

    • سلام بزرگوار
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

  1. سلام و درود
    ممنون از توضیح کامل انواع محصولات و چقدر خوبه که در همه زمینه های تولید لوازم بیمارستانی رسیدید
    تشکر ویژه از همه افراد دست اندرکار که در این روزهای سخت کرونایی کمک حال هموطنان هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.