قیمت خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

لباس یکبار مصرف بیمارستانی از جمله لوازم و تجهیزاتی است که در کلیه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی مورد نیاز بوده، چرا که هم سبب ارتقا سطح بهداشت شده و هم نیاز به شست و شو و نیروی کار برای این منظور را کاهش داده است. 

با توجه به شیوع بیماری های ویروسی جدید که در شرایط کنونی، شدت زیادی دارد، نقش و اهمیت این لباس ها چند برابر می شود. 

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی را با اهداف دیگری همچون، مشخص نمودن شغل و وضعیت افراد مختلف در بیمارستان می باشد. به عنوان مثال، لباسی که پرسنل اتاق عمل می پوشند، با لباسی که پرسنل در بخش های دیگر استفاده می کنند، متفاوت است. 

قیمت خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

نمایندگی فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

نمایندگی فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازارنمایندگی فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار، انواع متنوع این لباس ها و تجهیزات متعدد دیگر در این خصوص را ارائه می کند. در واقع کلیه لباس هایی که در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد را می توان از نمایندگی فروش، خریداری نمود. 

هر بیمارستان و یا مراکز درمانی، بسته به نوع نیاز و مصرف خود می تواند به گروه یا بخشی از این محصولات نیاز بیشتری داشته باشد و برخی دیگر از آنها را کمتر مورد استفاده قرار دهد، از این رو کافی است، تنها لیست البسه های یکبار مصرف خود را در اختیار نمایندگی فروش قرار دهد و در اسرع وقت، آنها را تحویل نماید. 

این سایت هم به عنوان فروشگاه اینترنتی این نمایندگی، فروش آنلاین محصولات مورد بحث را با قیمتی مناسب و شرایطی ایده آل در سراسر کشور انجام می دهد. 

هیچ گونه محدودیتی برای متقاضیان و خریداران لباس های بیمارستانی از نظر مکانی وجود نخواهد داشت و سفارشات به کلیه نقاط کشور ارسال می گردد. 

لیست قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

لیست قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران، به عنوان پر ازدحام ترین شهر کشور که دارای تعداد زیادی بیمارستان و مراکز درمانی و خدماتی می باشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد. 

نوع لباس، مهمترین عاملی که است که قیمت را مشخص می کند. از آنجایی که طیف متنوعی از لباس های یکبار مصرف تولید می شود و هر کدام از نظر ویژگی های ظاهری، استحکام و راحتی با هم متفاوت هستند، قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. 

نوع پارچه، پارامتر تاثیر گذار دیگر بر هزینه خرید آن می باشد. پارچه هایی که دوام بیشتری دارند، گران تر از پارچه های نازک و کم دوام هستند. 

از آنجایی که از پلیمر در تولید پارچه های یکبار مصرف، استفاده می کنند، نوسانات قیمتی آن، تغییرات در هزینه های لباس را هم به دنبال دارد. پلیمر، معمولا تحت تاثیر قیمت های جهانی قرار می گیرد. 

کیفیت دوخت انواع لباس یکبار مصرف هم فاکتور دیگری است که باید مورد اشاره قرار گیرد. بسته به اینکه لباسهای یکبار مصرف و تجهیزات بیمارستانی، تولید داخل بوده و یا از طریق واردات، به بازار های داخلی راه پیدا کرده باشند، طبیعی است که اختلافات قیمتی بین آنها دیده شود. 

باید یادآور شد که بازار فروش آنها هم بسیار مهم بوده به این دلیل که اگر این محصولات در بازاری به فروش برسند که با کارخانه تولید کننده از نظر مکانی، فاصله چندانی نداشته باشد، انتظار می رود که از قیمت پایین تری برخوردار گردد، این در حالی است که دور بودن کارخانه و بازار فروش، سبب تحمیل برخی هزینه های جانبی مانند کرایه حمل و نقل و هزینه کارگری شده و در نهایت، قیمت تمام شده محصولات مذکور را بالاتر می برد. 

نوع خرید هم از عوامل تغییر دهنده قیمت به شمار می رود. در خرید مستقیم و عمده، قیمت ها در مقایسه با خرید های جزئی کاهش قابل توجهی دارند. چرایی این امر را در بخش های بعدی، بیشتر توضیح خواهیم داد. 

در صورتی که نیاز به چاپ طرح، آرم و متن خاصی بر روی لباس باشد و نیاز به نیروی انسانی را بیشتر کند، قاعدتا هزینه های تولید هم افزایش خواهد یافت. علاوه بر این نیازمند صرف رنگ های مخصوص به این کار هم هست.

البته بسته به اینکه برچسب باشد یا توسط ماشین های دوخت، این کار انجام شود، قیمت ها نوسان دارند. میزان تقاضا را همواره از علل کاهش و یا افزایش هر نوع محصولی باید عنوان نمود. با افزایش تقاضا، هزینه ها هم روندی صعودی به خود گرفته و بالعکس کاهش نیاز بازار، روند نزولی به قیمت آن می بخشد. 

در زمان همه گیر شدن بیماری های ویروسی، هجمه سنگینی از تقاضا برای خرید لباس یکبار مصرف درجه یک ایجاد می شود و همین امر سبب افزایش قیمت ها می گردد.

فروش عمده لباس بیمارستانی با پارچه یکبار مصرف

فروش عمده لباس بیمارستانی با پارچه یکبار مصرففروش عمده لباس بیمارستانی با پارچه یکبار مصرف همواره پر رونق بوده است. در شرایط کنونی نیز، رونق چندین برابری پیدا کرده، چرا که از ضروریات در بیمارستان ها و حتی اماکن دیگر به شمار می روند. بدون وجود این البسه و پوشش ها، هم پزشکان و کادر درمان و هم بیماران، در معرض خطرات جدی قرار می گیرند. 

از طرفی همان طور که بیان شد، فروش عمده، سبب تعدیل در قیمت ها هم می گردد. به نحوی که قیمت خرید عمده در مقایسه با خرید جزئی بسیار پایین تر می باشد. زیرا مهم ترین عاملی که قیمت ها را دچار نوسان های زیاد می کند، واسطه ها و دلالان هستند. 

در عمده فروشی، اصولا خریدار با تولید کننده و یا عرضه کننده اصلی در ارتباط بوده و هیچ نوع واسطه فروشی در این بین وجود نخواهد داشت. لذا قیمت ها منطقی و به دور از تنش های متعدد، تعیین می گردند. 

از دیگر مزایای خرید عمده این است که شامل تخفیفات مختلف هم می شود. به این ترتیب کاهش قابل ملاحظه ای برای قیمت محصولات متعدد خریداری شده به این شیوه، رقم می خورد. 

بزرگترین کارخانه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بزرگترین کارخانه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تهیه و تولید انواع لباس های یکبار مصرف می نماید. با توجه به غنی بودن کشور از نظر صنعت و مواد پتروشیمی، عمده این تجهیزات و لباس ها از این جنس تهیه می شوند. 

این امر، علاوه بر بالا بردن کیفیت و سرعت عمل، موجب کاهش هزینه هایی نهایی محصولات می گردد. از این رو، بیمارستان ها به عنوان عمده ترین خریدار لباس یکبار مصرف، بدون دغدغه می توانند کلیه پرسنل خود را مجهز نمایند. 

از طرفی سلامت بیماران نیز تامین شده و با کمترین هزینه می توان، لباس آنها را در طول مدتی که در بیمارستان به سر می برند تهیه نمود. 

استفاده از این لباس ها و تجهیزات، سبب کاهش قابل ملاحظه عفونت های بهداشتی و همچنین عفونت های بعد از اعمال جراحی می شود. 

معمولا به منظور رفاه حال مصرف کنندگان، پکیج کاملی از لوازم مورد نیاز بیمارستانی مانند گان، کلاه جراح و.. تولید و عرضه می گردد. این پک ها متعدد بوده و هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. 

پک های جراحی، مختص پزشکان و دستیاران آنها برای انجام عمل جراحی هستند و تماما استریل می باشند. استریل کردن این لوازم نیاز به دستگاه های مخصوص داشته و در بسته بندی های ویژه قرار می گیرند. 

از دیگر محصولات تولیدی بزرگترین کارخانه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، می توان به لباس هایی که بیماران در مراحل مختلف بستری شدن در آنجا می پوشند. این لباس ها به لباس بیمار معروف می باشند. گان یکبار مصرف، بلوز، شلوار، کلاه یکبار مصرف از اجزای اصلی پک های بیماران به شمار می روند. 

بسته به جنسیت بیمار، پک های ارائه شده، متفاوت هستند، روسری یکبار مصرف، مقنعه یکبار مصرف، لباس شیردهی و… از جمله لوازمی است که برای بیماران خانم تهیه می گردد. 

کارخانه مذکور، کلیه مجوز های لازم از ارگان ها و سازمان مختلف را داشته که مجوز های بهداشتی که از طرف وزارت بهداشت صادر می گردد در رأس آنها می باشد. 

تمامی تجهیزات استریل کننده آن مانند اتاق های ویژه استریل کردن و اتوکلاو، از کیفیت بالا برخوردارند. قابلیت تولید بالای این محصولات، نه تنها سبب پاسخگویی به نیاز بازار داخلی شده، بلکه کشور را برای صادرات آنها نیز آماده ساخته است. 

کارخانه معمولا بروشور و راهنمایی به کارگیری تجهیزات و لباس های تولیدی خود را به همراه آنها عرضه می کند. به عنوان مثال در رابطه با استفاده از گان در اتاق عمل توصیه زیر را ارائه می نماید. 

ابتدا می بایست آن را بالا نگه داشته و دست ها را در آستین وارد کرده، سپس دستیار جراح باید کمک کند بدون کمترین برخورد دست فرد با گان استریل، آن را بپوشد. مسئله بسیار مهمی در مورد این پوشش بیمارستانی، عدم تکان دادن آن می باشد. این کار برای جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم ها ضروری است. 

انواع لباس های بیمارستانی یکبار مصرف که توسط بزرگترین کارخانه فعال در این زمینه، تولید می شوند، عبارتند از:

  • لباس یکبار مصرف ام آر آی، لباس زنانه، مردانه و بچگانه بیمار
  • لباس برای بخش جراحی بیمار و پزشک
  • کلاه و مقنعه یکبار مصرف، بلوز و شلوار یکبار مصرف
  • گان، رو تختی و رو بالشتی، دروشیت، آستینچه یکبار مصرف

کیفیت انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف ایران

کیفیت انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف ایرانکیفیت انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف ایران را می توان از میزان استقبال کشور های دیگر از آنها، سنجید. با توجه به اسقبال و گرایش زیاد به سمت این محصولات، مشخص می گردد که کیفیتشان مطلوب می باشد. 

به عبارتی در صورتی که کشور های دیگر از این موضوع، رضایت نداشتند، استمرار صادرات انواع لباس های بیمارستانی، ادامه پیدا نمی کرد. اما با سابقه طولانی مدت ایران در زمینه صادرات آنها، واضح است که مرغوبیت کافی وجود دارد. 

افزایش تقاضای بیش از پیش نیز حکایت از آن دارد که کیفیت لباس ها، بالا می باشد. 

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی به کشورهای همسایه

صادرات لباس بیمارستانی یکبار مصرف تولید شده، به کشور های زیادی انجام می شود. کشورهای همسایه از مهم ترین و عمده ترین مشتریان این لباس ها به شمار می آیند. 

علت آن را می توان در کیفیت مطلوب و مناسب محصولات تولید شده در کشور دانست. خوشبختانه کشور ما هم از تکنولوژی بالا در این زمینه برخوردار است و هم از نظر مواد اولیه، با مشکل خاصی مواجه نیست. 

از طرفی هزینه های لباس های یکبار مصرف بیمارستانی  در ایران، بسیار مناسب بوده و همچنین هزینه های حمل و نقل و جابه جایی کمتری را هم سبب می شود. در نتیجه کشور های همسایه تمایل به خرید این محصولات از کشور ما دارند. 

سهم ایران در تامین بازار های کشور های همسایه، بسیار پر رنگ بوده و سالانه درآمد خوبی از این طریق دارد. در نتیجه موجب ارزآوری برای کشور هم خواهد شد که به توسعه زیر ساخت های لازم برای این منظور کمک شایانی می کند. 

علاوه بر این اقتدار و استقلال کشور ما نیز به اثبات می رسد و در شرایطی که تحریم ها، سعی بر کند نمودن چرخ تولید کشور را دارند، این امر، می تواند مهر تاییدی بر عدم وابستگی به بسیاری از کشورها باشد. 

  تولیدات تجهیزات و لباس های بیمارستانی یکبار مصرف، گزینه خوبی جهت درآمد زایی و ایجاد اشتغال در کشور بوده و فرصت های شغلی زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می کند. در شرایط فعلی جامعه و افزایش بیماری های جدید که نیاز به این محصولات را اجتناب ناپذیر کرده است هم فرصت مناسبی برای این کار می باشد. 

در واقع می توان با افزایش تولیدات داخلی، بازار های کشورهای همسایه را به طور کامل در اختیار گرفت و مایحتاج آنها را تامین نمود. این کار می تواند از وابستگی کشور صرفا به فروش نفت هم بکاهد که به نوبه خود، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در مورد نحوه صادرات لباس های یکبار مصرف هم باید بیان کرد که هم مرز های زمینی، مورد استفاده قرار می گیرند و هم خطوط هوایی می توانند در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام دهند. کشتی های باربری نیز گزینه دیگری است که در این رابطه به کار گرفته می شوند. 

به همین شکل، عده زیادی در این صادرات نقش داشته و می توانند در آمدزایی کنند. به ویژه در بنادر، جهت بارگیری کشتی ها، نیرو های انسانی زیادی مشغول به فعالیت خواهند شد. 

خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

خریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمتخریدار لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت باید به این اصل و قانون مهم در بازار توجه داشته باشد که خرید هر نوع محصول باکیفیت از جمله لباسهای و تجهیزات مذکور، مستلزم پرداخت هزینه های زیاد می باشد. چرا که به تناسب ارتقا کیفیت افزایش قیمت نیز اتفاق می افتند. 

تنها راه بهره مندی همزمان از کیفیت مطلوب و قیمت ارزان، خرید به صورت مستقیم و عمده می باشد. زیرا همان طور که اشاره شد، واسطه های فروش حذف شده و نقشی در فروش آنها ندارند. 

6

  1. سلام. لطفا اطلاعاتي راجب قيمتها و شرايط پرداخت و نحوه ارسال برامون توضيح بدين.تشكر

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  2. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد. مخصوصا برای سایز های بچه گانه که والدین معمولا حساسیت خاصی نسبت به انتخاب راحت ترین و در عین حال با کیفیت آنها دارند.

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  3. سلام وقت بخیر
    ممنون از این کیفیت تولید و دوخت زیبا
    میخواستم بدونم من به صورت عمده می‌خوام خریداری کنم پیش قسط هم قبول میکنید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.