قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

در هر بیمارستانی همواره باید انواع لباس بیمارستانی به اندازه کافی وجود داشته باشد. بیمارستان، دارای محیطی بسیار آلوده است و برای در امان بودن کادر درمان و نیز بیماران، استفاده از این مدل لباس های یکبار مصرف الزامی می باشد.

این لباس بخاطر لایه پلی اورتان لمینت شده، بر روی پارچه اسپان یا اس ام اس، کاملاً عایق در برابر هر نوع آلودگی است.

لباس های ایزوله، در رنگ های مختلفی تولید می شود و جهت استفاده پرسنل بیمارستانی با درجات مختلف حفاظتی کاربرد دارد.

قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی، اگر به تعداد عمده تهیه شود زیاد نخواهد بود و همه ی بیمارستان ها و با هر بودجه ای به راحتی می توانند آن را تهیه کنند.

قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

چگونگی تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف با کیفیت

چگونگی تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف با کیفیت مهم ترین عامل در تهیه لباس یکبار مصرف، جنس پارچه مصرفی می باشد. در واقع برای دوخت و تهیه لباس های بیمارستانی، از پارچه های مختلفی استفاده می شود.

پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه ویسکوز ساده و طرح دار، پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هستند که برای دوخت لباس های بیمارستانی از آن ها استفاده می شود.

در تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایران، به دلیل وجود مواد اولیه تهیه شده از مواد پتروشیمی، قیمت لباس یکبار مصرف را بسیار پایین می آورد و در واقع پایین بودن قیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران باعث شده که تولیدکنندگان این مدل از لباس ها، توانایی بالایی در ارائه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی خود را در منطقه به بالاترین حد خود برسانند.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به دلیل کم تر کردن انتقال عفونت های بهداشتی طراحی و تولید شده اند.

این لباس های بیمارستانی برای پزشکان و عوامل موجود در اتاق عمل طراحی و تولید شد که به آن ها لباس های یکبار مصرف استریل گویند که از این مدل لباس های استریل می توانیم به مواردی مثل؛ گان استریل، کلاه جراح استریل و… اشاره کنیم.

 لباس های یکبار مصرف، از چند قسمت تشکیل شده اند که شامل گان یکبار مصرف، بلوز یکبار مصرف، شلوار یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف و … است.

اما اینطور نیست که هر کسی و در هر شرایطی بتواند کارگاه تولیدی این قبیل لباس ها را برای خود افتتاح کند. تولیدکنندگان لباس یکبار مصرف بیمارستانی، بایستی دارای مجوز های مخصوصی از طرف سازمان های مربوط و همچنین وزارت بهداشت باشند. تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، با داشتن این مجوز ها و همچنین داشتن امکانات مخصوص بسیار ساده می باشد.

اما اگر تولیدکننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی بخواهد پک های استریل تولید کند؛ می بایست دارای دستگاه های گران قیمتی همچون دستگاه اتوکلاو و اتاق مخصوص استریل کردن نیز باشد.

خیلی از موسسات تولیدی در صددند که بتوانند تمامی موارد یکبار مصرف بیمارستانی را تهیه و تولید کنند. به عنوان مثال: شلوار یکبارمصرف، تولید کلاه یکبار مصرف، تولید گان یکبار مصرف، تولید روتختی یکبار مصرف، تولید روبالشتی یکبار مصرف و …

بطور کلی تولید لباس های یکبار مصرف و منسوجات یکبار مصرف با استفاده از پارچه اسپان باند مخصوص بیمارستانی در حال تهیه و تولید است.

البته نکته قابل اشاره در خصوص تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی این است که پارچه این لباس ها که اسپان باند هم دارد، از مواد اولیه پتروشیمی می باشد و به دلیل پایین بودن قیمت مواد پتروشیمی، قیمت پارچه اسپان باند پایین بوده و تولید لباس بیمار یکبار مصرف در ایران با قیمت پایین تری نسبت به سایر کشور هایی همچون ترکیه می باشد و یکی از مزیت های رقابتی که قیمت لباس یکبار مصرف می باشد.

مقایسه انواع جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مقایسه انواع جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی لباس بیمارستانی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباس هایی است که در محیط درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما ما دارای انواع و اقسام لباس یکبار مصرف هستیم که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 لباس یکبار مصرف ام آی آر، لباس یکبار مصرف بیمار، کلاه یکبارمصرف، شلوار یکبار مصرف، بلوز یکبار مصرف، گان یکبار مصرف، روتختی یکبار مصرف، روبالشتی یکبار مصرف، دروشیت یکبارمصرف، پیراهن یکبار مصرف، آستینچه یکبارمصرف .

اما روپوش های پزشکی معمولا یک تکه یا دو تکه و از جنس پلی استر یا پنبه هستند. از لحاظ جنس، روپوش باید مقاوم و راحت باشد و مانع حرکت سریع نشود. پارچه آن باید در مقابل شستشوی روزانه، مقاوم باشد و به راحتی اتو شود.

کادر درمانی به ضرورت شغل خود باید هر لحظه آماده نشان دادن بهترین عکس العمل باشند. بنابراین لباسی تنگ یا گشاد، دست و پاگیر خواهد بود.

البته به فراخور حال بیمار و همچنین راحتی کادر درمانی، مراکز درمانی تلاش می کنند، بهترین خدمات را ارایه دهند و به دنبال بهترین روپوش برای پرسنل خود هستند.

اما جنس لباس بیمارستانی، در انواع بسیار یاست که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه فلامنت پنبه، پارچه ویسکوز ساده و طرحدار، پارچه اسپان باند یا بی بافت، پارچه اس ام اس، پارچه های ملحفه ای، پارچه برزنت بیمارستانی، پارچه های پرده ای.

به علت رعایت بهداشت، باید پارچه های مورد مصرف در بیمارستان یا یکبار مصرف باشد و یا به صورت مداوم شست و شو شود. بنابراین برای این منظور باید به صورت تخصصى پارچه ای تولید و تکمیل شود که در برابر انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده، به خصوص آب ژاول، مقاوم باشد تا هم کیفیت بافت تغییر نکند و هم خللی در رنگ پارچه ایجاد نشود.

در بازار فروش، کسبه، صاحبان کارخانه ها و مشتری ها، این نوع کیفیت رنگرزی را ضد آب ژاول یا ضد آب ژاولی می نامند که به معنی ثابت بودن رنگ پارچه است.

مبحث بعدی مربوط به کیفیت و لطافت بافت پارچه و گرماژ آن است. از آن جا که پارچه تماس مستقیم با پوست فرد دارد، باید در بافت پارچه های بیمارستانی از مرغوب ترین الیاف بهداشتی استفاده شود تا ضد حساسیت و مناسب با هر نوع پوستی باشند.

این نوع البسه، به خصوص لباس بیمار، باید وزن سبک داشته باشد تا سالمندان نیز در آن احساس راحتی کنند. البته باید به این نکته توجه داشت که منظور از گرماژ سبک، وزن استاندارد تعریف شده است و پارچه نباید هرگز بدن نما باشد.

در رابطه با وزن پارچه باید بگوییم که، هر نوع پارچه ای در یک یا چندین عرض تولید می شود. وزن پارچه که از آن به عنوان گرماژ پارچه نیز یاد می کنند، این گونه محاسبه می شود که یک متر از طول پارچه در عرض آن را وزن می کنند. برای مثال وقتی می شنوید وزن تترون با عرض ١۵٠ سانتى متر ١٧٠ گرم است، یعنی پارچه تترونی به ابعاد یک متر در یک متر و نیم، این وزن را دارد. در واقع گرماژ یا وزن، مربوط به تراکم بافت پارچه می شود و هرچه وزن بالاتر باشد، حاکی از تراکم بافت بیشتر است.

اما انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی، رنگ بندی های بسیار متنوعی هم دارند. آبی آسمانی، صورتی، سفید و لیمویی، سبز مغز پسته ای و سبز پر رنگ از محبوب ترین رنگ های مراکز درمانی هستند که البته رنگ های دیگری نیز با توجه به سیاست گزاری مدیریت بیمارستان استفاده می شوند.

در اکثر موارد به خصوص بیمارستان های دولتی، لباس فرم بیماران مرد با رنگ آبی و بیماران خانم با رنگ صورتی تهیه می شود. در صورتی که پارچه تترون برای لباس بیمار انتخاب شود، وزن های ۱۶۰ ، ۱۷۰ ، ۱۷۵ و ۱۸۰ گرم در عرض ۱۵۰ سانتیمتر، از بهتربن گزینه های پیشنهادی هستند.

اما در جنس لباس یکبار مصرف بیمارستانی، از پارچه تترون هم استفاده می شود.

تترون شاید پرمصرف ترین پارچه مراکز رمانی باشد که هر سال متراژ بالایی از آن با شرایط خاص تولید، توسط کارخانجات نساجی تهیه می شود.

تولیدی های پوشاک به خوبی قادر به تشخیص تترون مرغوب از نوع بی کیفیت آن هستند. اما تاکید می شود همان طور که گفته شد، در خرید عمده به ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن توجه ویژه داشته باشید. زیردست خوب و لطافت پارچه تترون بیمارستانی از مهم ترین سنگ محک های کیفیت آن محسوب می شود.

تترون معمولا با عرض یک متر و نیم، وزنی بین ١۵٠ تا ١٩٠ گرم دارد. برای بیمارستان ها پیشنهاد می شود از گرماژ بین ١۵٠ تا ١٧۵ گرم استفاده کنید تا سبکی لباس باعث راحتی بیش تر شود. پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۳ متر نیز برای بعضی از الگوزن ها به صرفه تر است و معمولا رنگ صورتی و آبی آن بسیار فروش می رود. پارچه تترون با عرض ۲ متر و ۱۸۰ سانتیمتر نیز اکثرا برای روتختی و به عنوان ملحفه به کار می رود. هر طاقه کتابی این پارچه، ۴۰ یا ۵۰ متر و طاقه رولی آن، ۱۰۰ متر است.

پارچه طرح ترگال، دیگر پارچه ای است که در ساخت لباس بیمارستانی استفاده می شود.

پارچه شبه ترگال یا طرح ترگال، وزنی میان تترون و ترگال ساده دارد که معادل ٢١٠ تا ٢٣٠ گرم است. هر توپ ترگال ۴۰ متر است و به صورت کتابی طاقه پیچ می شود. عدل های پارچه ترگال نیز معمولا ۳۲۰ متری هستند که شامل ۸ طاقه ۴۰ متری می شوند. تولیدی ها از این پارچه برای موارد مختلفی از جمله لباس بیمار، رو تختی و یونیفرم پرسنل بیمارستان استفاده می کنند.

پارچه ترگال هم معمولا در تهیه این مدل از لباس ها کاربردی اند. پارچه ترگال مناسب برای این کاربرد باید اصطلاحا به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. تولیدی های لباس باید توجه داشته باشند که اگر پارچه بی کیفیت استفاده کنند، دچار دردسر و در تسویه حساب با بیمارستان دچار مشکل خواهند شد. این پارچه دارای بیش از صد نوع تنوع رنگی است. ترگال و یا کج راه سفید بسیار در روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود. رنگ های دیگر مثل سبز نیز در اتاق عمل کاربرد ویژه ای دارند. وزن استاندارد این پارچه معمولا ٢۴٠ گرم است. این روزها پارچه ترگال و کجراه نانو با رنگ سفید نیز برای روپوش پرستاری و پزشکی به کار می روند که مانع از جذب مایعات توسط لباس می شوند.

پارچه ترگال هم از دیگر پارچه های مرغوب برای تهیه لباس بیمارستانی است. پارچه ترگال کجراه نیز مانند تترون و ترگال ساده جنس پلی استر و ویسکوز دارد؛ ولی با تراکم بافت بیش تر. 

این نوع از پارچه نیز باید شرایط کیفی ذکر شده را دارا باشد. این پارچه ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به دو پارچه قبلی دارد، بدین جهت برای مواردی مثل لباس فرم پرسنل بسیار مناسب است.

شرکت تولید لباس یکبار مصرف در ایران

شرکت تولید لباس یکبار مصرف در ایران در حال حاضر نیز شرکت های تولیدی بسیاری در حال فعالیت اند و انواع و اقسام لباس یکبار مصرف را در جنس ها و رنگ ها و طرح های بسیاری به مشتریان خود ارائه می دهند. ارائه دهنده بهترین کیفیت لباس بیمارستانی به بازار، برندهای معتبر تولیدی لباس های بیمارستانی هستند که انواع این محصول را با کیفیت های بالا و قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کنند. 

در واقع توزیع کننده انواع لباس بیمارستانی، شرکت های پخش و توزیع انواع لباس های فرم و بیمارستانی است. همانطور که می دانید لباس ها نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی دارند و نمی توان بدون آن ها روزهای بیماری و بستری شدن در بیمارستان ها را پشت سر گذاشت بنابراین حضور چنین شرکت های تولیدی بسیار نیاز است و بدون این لباس های مورد نیاز بیمارستانی، شاید هر کسی جرئت نداشته باشد که پای خود را در مراکز درمانی بگذارد.

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب و ارزان

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی مرغوب و ارزان خرید این لباس ها در تمامی شهرهای کشور برای مشتریان قابل دسترسی است که می توانند با خرید عمده بهترین مقدار فروش را جهت پرداخت تجربه کنند.

در خرید عمده از نمایندگی های فروش، مشتریان می توانند انواع لباس های کار بیمارستانی را با قیمت های عمده و ارزان خریداری کنند و از کیفیت دوخت این لباس ها اطمینان بیش تری خواهند داشت.

نمایندگی فروش لباس بیمارستانی در تهران، یکی از بهترین راه های خرید لباس های بیمارستانی است، چون با خرید از نمایندگی، مشتریان در هنگام انتخاب با قیمت های به صرفه تری مواجه می شوند و هم اینکه از کیفیت نمونه های انتخابی اطمینان بیش تری خواهند داشت. اما اینطور نیست که بگوییم لباس های بیمارستانی فقط در شرکت ها و یا کارخانه ها تهیه می شوند؛ بلکه خیلی از این لباس ها در منازل تهیه و نیز توزیع هم می شوند.

در واقع دوخت لباس بیمارستانی در منزل، یکی دیگر از راه های تولید این لباس ها در کشور است که بیش تر به صورت دستی تولید می شوند و کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های ماشینی این لباس دارند. ضمن اینکه لباس های بیمارستانی دوخت در منزل نیز دارای فروش اینترنتی و آنلاین در فروشگاه های اینترنتی هستند.

وقتی افراد مختلفی به دلایل بیماری یا دیگر مشکلات جسمی به بیمارستان مراجعه می کنند؛ جهت مداوا و بستری شدن به لباس های بیمارستانی نیاز دارند. این لباس های بیمارستانی در کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند و این موضوع کاملا به بیمارستان بستگی دارد که از کدام نمونه ها استفاده کند. تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی، برندهای تولیدی محصولات یکبار مصرف تولیدی هستند.

عرضه کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی کودکان

عرضه کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی کودکان

اما کار و تولید لباس برای کودکان، باید کاملا متفاوت از دیگر لباس های بیمارستانی باشد و به احساسات کودکانه آن ها توجه شود.

در بخش کودکان، به منظور القای حس شادی و راحتی، معمولا از روپوش هایی رنگی استفاده می شود. شرکت های تولیدی بسیاری در بازار درحال فعالیت هستند که فقط در زمینه تولید لباس یکبار مصرف کودکان فعالیت می کنند.

قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ و سایز مختلف

قیمت انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ و سایز مختلف ما در زمینه تهیه لباس یکبار مصرف، نیاز به این نداریم که هزینه هنگفتی را متقبل شویم؛ بلکه اگر به صورت عمده لباس مورد نیاز خود را تهیه کنیم، قطعا با تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهیم شد.

فروش لباس یکبار مصرف ارزان بیمارستانی؛ اعم از گان کلاه شلوار یکبار مصرف، لباس MRI، روتختی یکبار مصرف و… در سراسر ایران درحال انجام می باشد.

شهرهایی که در ایران دارای بالاترین تراکم تولید البسه یکبار مصرف اند؛ در استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و فارس واقع می باشند.

7

  1. با سلام خیلی نکات خوبی رو درباره لباس های بیمارستانی گفته بودید حتما برای خرید عمده باید بهشون دقت کنیم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید.

  2. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟
    در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  3. درود و خدا قوت … کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  4. سلام و درود
    همسرم فروشگاه لوازم پزشکی داره و از وقتی این سایت رو بهش معرفی کردم فوق العاده خوشش اومده چون که لباسهای بیمارستانی متاسفانه برای همه سایز ها نیست و این سایت تونسته حتی چاقترین افراد هم لباس تولید کنه
    ممنون هستم که این چنین کیفیتی در پارچه ها به کار رفته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.