قیمت خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی کودک و بزرگسال

یکی از مهم ترین مواردی که در مورد حفظ سلامتی و بهداشت بیماران در بیمارستان ها باید رعایت شود، لباسی ست که از آن استفاده می کنند. این لباس باید به روش کاملاً  بهداشتی و استرلیزه تهیه شده و در اختیار بیماران قرار داده شوند؛ اگر شما عزیزان در زمینه فروش این گونه محصولات به فعالیت مشغول هستید، می توانید برای اطلاع از قیمت خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی به مراکز معتبر ارائه دهنده این محصولات مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی کودک و بزرگسال

قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران

قیمت روز لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایرانقیمت لباس یکبار مصرف بیمارستانی در ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد؛ از جمله مهم ترین این عوامل می توان به جنس پارچه ای که برای دوخت آن استفاده شده، ابعاد پارچه، نوع دوخت و شرکت تولید کننده آن اشاره کرد.
انواع لباس های بیمارستانی که در کشورمان تولید شده و به فروش می رسد عبارتند از:

  • لباس بیمار زنانه
  • لباس بیمار مردانه
  • لباس بیمار کودک

شرکت تولید و دوخت انواع لباس بیمارستانی در سایز سفارشی

شرکت تولید و دوخت انواع لباس بیمارستانی در سایز سفارشیشرکت تولید و دوخت انواع لباس بیمارستانی، این محصولات را در ابعاد و اندازه های استاندارد طراحی کرده و پس از دوخت به بازار ارائه می نماید؛ اما نکته قابل توجهی که در این شرکت ها وجود دارد این است که شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را به این شرکت ها سفارش دهید و سپس این محصولات را دوخته شده به صورت سایز سفارشی دریافت نمایید.
قیمت لباس بیمارستانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و معمولاً برای دوخت آن از پارچه های یکبار مصرف نظیر اسپان باند، فلامنت و پنبه استفاده می نمایند.

فروش عمده لباس بیمارستانی با دوخت عالی

فروش عمده لباس بیمارستانی با دوخت عالیدر کشورمان مراکز متعددی به فعالیت مشغول هستند و با فروش عمده لباس بیمارستانی زنانه، مردانه و بچگانه با دوخت عالی، در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.
یکی از ویژگی های مهمی که باید لباس مریض بیمارستان داشته باشند این است که سبک بوده و بیمار در آن ها احساس راحتی نماید، همچنین برای دوخت آن پارچه ای به کار رفته باشد که در بدن بیمار هیچ گونه حساسیتی به وجود نیاورد و سلامتی او را به خطر نیندازد. 
لباس یکبار مصرف گان بیمار از آن دسته محصولات تولیدی است که با استفاده از بهترین الیاف تهیه شده و بسیار نرم و راحت و بدون هیچگونه عوامل حساسیت زا می باشد.

سفارش تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف با بهترین پارچه

سفارش تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف با بهترین پارچهشرکت های بسیاری در امر تهیه لباس بیمارستانی فعالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به آن ها اقدام به سفارش و خرید لباس بیمارستانی در ابعاد و سایزهای مختلف نمایید؛ این لباس ها به صورت یکبار مصرف بوده و از بهترین پارچه دوخته شده و در اختیار بیماران قرار می گیرند.

17

  1. سلام و وقت بخیر … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است.

  2. لباس هاتون خیلی سریع به دستم رسید و پشتیبانیتون عالی بود سپاس فراوان از سایت خوب شما همیشه پر رونق باشین

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  3. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  4. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام جهت هماهنگی مراجعه حضوری فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  5. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  6. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

  7. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.؟

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  8. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  9. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید؟ قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    • سلام دوست بزرگوار
      لطفاً برای اطلاع بیشتر راجع به قیمت ها فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  10. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

    • سلام
      دوست عزیز فرم ثبت سفارش ما در داخل سایت موجود است برای ثبت سفارش خود به صورت عمده آن را تکمیل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره تماس بگیرید